Monday , December 18 2017

चीन साईंस में हिंदूस्तान से आगे

वज़ीर ए आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज कहा कि साईंस के शोबा में कई एतबार से चीन हिंदूस्तान से काफ़ी आगे है । वाज़िह रहे कि डाक्टर मनमोहन सिंह ने गुज़श्ता माह ही कहा था कि वो 2017 तक इस शोबा में मुल्क़ के अख़राजात को बढ़ाकर 8 बिलियन सालान

वज़ीर ए आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज कहा कि साईंस के शोबा में कई एतबार से चीन हिंदूस्तान से काफ़ी आगे है । वाज़िह रहे कि डाक्टर मनमोहन सिंह ने गुज़श्ता माह ही कहा था कि वो 2017 तक इस शोबा में मुल्क़ के अख़राजात को बढ़ाकर 8 बिलियन सालाना करने का मंसूबा रखते हैं।

अमेरिकी साईंस मैगज़ीन को एक इंटरव्यू देते हुए डाक्टर सिंह ने इस बात पर तशवीश का इज़हार किया कि हिंदूस्तान साईंस की दुनिया में अभी मुनासिब मुक़ाम नहीं बना सका है और गुज़श्ता चंद बरसों में चीन जैसे ममालिक उसे पीछे छोड़ते हुए आगे निकल गए हैं। उन्होंने रिमार्क किया कि चीन साईंस के शोबा में कई एतबार से हिंदूस्तान से आगे है । इस सवाल पर कि आया साईंसी तहक़ीक़ के शोबा में हिंदूस्तान चीन से मुक़ाबला कर रहा है डाक्टर सिंह ने कहा कि हिंदूस्तान ये मुक़ाबला कर भी रहा है और नहीं भी ।

उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान और चीन तरक़्क़ी के मरहला में हैं जहां दोनों ही ममालिक ना सिर्फ एक दूसरे से मुक़ाबला कर रहे हैं बल्कि तआवुन भी कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि दोनों ममालिक इंतिहाई तेज़ी से तरक़्क़ी पज़ीर और तेज़ी से तरक़्क़ी पाते हुए ममालिक हैं। चीन एक अज़ीम पड़ोसी है ।

1960 के दहिय में हमें एक दूसरे से मसाइल रहे थे ताहम हम अब एक दूसरे से तआवुन के रास्ते इख्तेयार कर रहे हैं। वज़ीर आज़म ने अपने इंटरव्यू में साईंस और हिंदूस्तान से मुताल्लिक़ अपने नज़रिया को वाज़िह किया और बाअज़ मुतनाज़ा मसाइल पर भी रिमार्कस किए । उन्होंने कहा कि हिंदूस्तानी साईंसदानों को ज़रई शोबा पर तवज्जा करनी चाहीए ताकि इस शोबा को तरक़्क़ी दी जा सके ।

उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान देही तरक़्क़ी के शोबा में भी रफ़्तार को तेज़ करने का मंसूबा रखता है ।

TOPPOPULARRECENT