Wednesday , December 13 2017

चीफ़ मिनिस्टर, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर पी सी सी की हैदराबाद वापसी

हैदराबाद०६ अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी सोनीया गांधी से मुलाक़ात के बगै़र हैदराबाद वापिस हो गई। तीनों क़ाइदीन के दरमयान पाए जाने वाले इख़तिलाफ़ात को आरिज़ी तौर पर ख़तन

हैदराबाद०६ अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी सोनीया गांधी से मुलाक़ात के बगै़र हैदराबाद वापिस हो गई। तीनों क़ाइदीन के दरमयान पाए जाने वाले इख़तिलाफ़ात को आरिज़ी तौर पर ख़तन करने में मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद कामयाब हो गई।

रियासत में मुक़ामी इदारा जात और पंचायत राज इदारों के इंतिख़ाबात कराते हुए पार्टी क़ाइदीन को मसरूफ़ रखनी, हाईकमान ने तीनों क़ाइदीन को हिदायत दी है। रियासत में कांग्रेस पार्टी की ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल के सबब हाईकमान ने चीफ़ मिनिस्टर, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस को दिल्ली तलब किया था।

तीनों क़ाइदीन ने कल रात और आज सुबह ग़ुलाम नबी आज़ाद कोरियासत की ताज़ा सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया और एक दूसरे की शिकायत भी की। मिस्टर आज़ाद ने सीमा। आंधरा के 18 असैंबली हलक़ों में कम अज़ कम छः नशिस्तों पर कांग्रेस उम्मीदवारों को कामयाब बनाते हुए पार्टी कैडर के हौसले बुलंद करने का मश्वरा दिया और कांग्रेस क़ाइदीन को मसरूफ़ रखने के लिए तंज़ीमी तौर पर पार्टी को मुस्तहकम करने की हिदायत दी। सोनीया गांधी से आज तीनों क़ाइदीन की मुलाक़ात का इमकान था, ताहमपार्टी क़ाइदीन की ग्रुप बंदीयों के बाइस पार्टी सदर ने उन्हें मुलाक़ात का वक़्त नहीं दिया।

काफ़ी इंतिज़ार के बाद सदर प्रदेश कांग्रेस और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर हैदराबाद वापिस हो गई, जब कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को रियासत की ख़ुशकसाली और दीगर मसाइल से वाक़िफ़ कराते हुए तआवुन की अपील की है।

TOPPOPULARRECENT