Friday , December 15 2017

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी दौरे पुराने शहर‌

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने पुराने शहर को नए शहर के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी देने पेहले अपने दौरे पुराने शहर के मौके पर अवाम(लोगो) से किये हुए वाअदे को अमली जामा पहनाने के इक़दामात(इन्तेज़ाम) के एक हिस्से के तौर पर क़ुली

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने पुराने शहर को नए शहर के ख़ुतूत पर तरक़्क़ी देने पेहले अपने दौरे पुराने शहर के मौके पर अवाम(लोगो) से किये हुए वाअदे को अमली जामा पहनाने के इक़दामात(इन्तेज़ाम) के एक हिस्से के तौर पर क़ुली क़ुतुब शाह अर्बन डेवल्पमेंट एथॉरिटी के लिए 15 करोड़ रुपये ज़ाइद हुक़ूमात जारी करने का फ़ैसला करते हुए आज मुताल्लिक़ा ओहदेदारों(ज़िला लिडर) को ज़रूरी हिदायात दी।

ये हुक़ूमात पुराने शहर के अवाम को दरपेश बाअज़(च‍ंद) बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी पर ख़र्च किये जाऐंगे। चीफ़ मिनिस्टर सकरीटरीट ज़राए के मुताबिक़ ये बात बताई गई और कहा गया कि ये 15 क्रूर रुपये रियास्ती बजट में क़ुली क़ुतुब शाह अर्बन डेवल्पमेंट एथॉरीटी के लिए साबिक़ हुक़ूमात के इलावा होंगे।

इलावा अज़ीं चीफ़ मिनिस्टर ने महाराष्ट्रा में नलदरग के मुक़ाम पर गुज़िश्ता 16 जून को पेश आए हादिसे के वाक़िया में 30 महलोकीन के अफ़राद (मरने वाले लोगो के) ख़ानदान के लिए एक, एक लाख रुपये ऐक्स गरीशया देने के लिए हुक़ूमात की इजराई के लिए महिकमा फ़ीनानस के ओहदेदारों को ज़रूरी हिदायात दें।

चीफ़ मिनिस्टर ने रियासत में फ़ूड प्रासेसिंग इंडस्ट्रीज़ को फ़रोग़ देने के लिए रियास्ती सतह पर स्टेट फ़ूड प्रासेसिंग डेवल्पमेंट कौंसल और ज़िला सतह पर डिस्ट्रिक्ट फ़ूड प्रासेसिंग मशिन‌ की तशकील अमल में लाने से इत्तिफ़ाक़ किया।

TOPPOPULARRECENT