Thursday , December 14 2017

चीफ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड ने ज़िम्मेदारी सँभाल ली

मिस्टर अबदुल हमीद ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर रियास्ती हज कमेटी ने आज चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर ए पी स्टेट वक़्फ़ बोर्ड की ज़ाइद ज़िम्मेदारी का जायज़ा हासिल करलिया । उन्हों ने आज बाद नमाज़ जुमा मिस्टर एम ए ग़फ़्फ़ार डिप्टी सेक्रेटरी वक़

मिस्टर अबदुल हमीद ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर रियास्ती हज कमेटी ने आज चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर ए पी स्टेट वक़्फ़ बोर्ड की ज़ाइद ज़िम्मेदारी का जायज़ा हासिल करलिया । उन्हों ने आज बाद नमाज़ जुमा मिस्टर एम ए ग़फ़्फ़ार डिप्टी सेक्रेटरी वक़्फ़ बोर्ड से अपनी नई ज़िम्मेदारी का जायज़ा हासिल किया ।

हुकूमत ने एम ए ग़फ़्फ़ार को चीफ़ ऐगज़ीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड के ओहदे से अलहदा करते हुए अहकामात जारी किए और उन की जगह अबदुलहमीद को ज़ाइद ज़िम्मादारी दी गई । इस तरह अबदुलहमीद रियास्ती हज कमेटी और वक़्फ़ बोर्ड दोनों में बैयक वक़त अपनी ख़िदमात अंजाम देंगे ।

जायज़ा हासिल करने के बाद उन्हों ने सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड मौलाना सय्यद शाह अफ़ज़ल ब्याबानी ख़ुसरो पाशाह से मुलाक़ात की और वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और दीगर उमूर पर तबादला-ए-ख़्याल किया ।

उन्हों ने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड में किसी भी बेक़ाइदगी या बदउनवानी को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा ।इसी दौरान वक़्फ़ बोर्ड ने कल अपने हंगामी इजलास में मंज़ूर क़रारदाद सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद को रवाना की है जिस में एम ए ग़फ़्फ़ार को एडीशनल सी ई ओ की हैसियत से बरक़रार रखने के फ़ैसला से वाक़िफ़ कराया गया है ।

रियास्ती हुकूमत की जानिब से इस बारे में फ़ैसले के बाद ही एम ए ग़फ़्फ़ार के नए ओहदे के बारे में फ़ैसला किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT