Wednesday , December 13 2017

चीफ मिनिस्टर अकलीयती बजट में इज़ाफ़ा के लिए संजीदा

हैदराबाद 16 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद सैयद मुहम्मद अहमदुल्लाह ने कहा कि मालीयाती साल 2013-14 के बजट में अक़लीयती बहबूद के लिए ख़ातिर ख़वाह बजट की मंज़ूरी के लिए उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और

हैदराबाद 16 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद सैयद मुहम्मद अहमदुल्लाह ने कहा कि मालीयाती साल 2013-14 के बजट में अक़लीयती बहबूद के लिए ख़ातिर ख़वाह बजट की मंज़ूरी के लिए उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और वज़ीर फिनान्स ओनम राम नारायण रेड्डी से नुमाइंदगी की है।

जनाब अहमदुल्लाह जो कोआपरेटिव इदारों के इंतिख़ाबात के सिलसिला में कल रात ही कड़पा के लिए रवाना होने से क़ब्ल सियासत न्यूज़ से बात-चीत करते हुए बताया कि 2013-14 के लिए महकमा फिनान्स को तक़रीबन 1500 करोड़ बजट की तजावीज़ पेश की गई हैं।

2012-13 में अक़लीयती बहबूद का बजट 489 करोड़ था, तवक़्क़ो है कि इस मर्तबा कम से कम एक हज़ार करोड़ रुपये अक़लीयती बहबूद का बजट होगा। वज़ीरे अक़लीयती बहबूद ने कहा कि अक़लीयतों से मुताल्लिक़ तमाम इदारों से बजट तजावीज़ हासिल करते हुए उन्हें महकमा फिनान्स को रवाना कर दिया गया है।

और तवक़्क़ो है कि बहबूद से मुताल्लिक़ तमाम इदारों के बजट के बारे में वज़ीर फिनान्स बहुत जल्द इजलास तलब करेंगे जिस में अक़लीयती बहबूद की तजावीज़ को भी क़तईयत दी जाएगी।

अहमदुल्लाह ने कहा कि वो इस बात के लिए कोशां हैं कि 2013-14 में अक़लीयतों का बजट तारीख़ी हो और दर्ज फ़ेहरिस्त अक़वाम और क़बाईल और पसमांदा तबक़ात के मुताबिक़ अक़लीयती बहबूद के बजट में भी ख़ातिरख़वाह इज़ाफ़ा किया जाएगा।

बजट की तैयारी से क़ब्ल ही उन्हों ने इस सिलसिला में चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी की है। चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने भी अक़लीयती बजट में मुनासिब इज़ाफ़ा का वाअदा किया है।

TOPPOPULARRECENT