Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / चीफ मिनिस्टर की अदम शिरकत पर शदीद एतराज़

चीफ मिनिस्टर की अदम शिरकत पर शदीद एतराज़

Congress MP V.Hanumanth Rao addressing on the Occasion of Maulana Abul Kalam Azad 127thbirth anniversary at Ravindra Bharati in Hyderabad on Wednesday. Pic:Style photo service.

कांग्रेस के रुकन राज्य सभा वी हनुमंत राव ने यौमे अक़्लीयती बहबूद की सरकारी तक़रीब में चीफ मिनिस्टर की अदम शिरकत पर शदीद एतराज़ किया। उन्होंने कहा कि चीफ मिनिस्टर के पास मौलाना आज़ाद को ख़राज पेश करने और अक़लीयतों से इज़हारे हमदर्दी के लिए वक़्त नहीं है।

रविन्द्र भारती में मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए हनुमंत राव ने कहा कि इस क़दर अज़ीम शख्सियत से मौसूम तक़रीब में चीफ मिनिस्टर की अदम शिरकत मुनासिब नहीं है। उन्होंने कहा कि मौलाना आज़ाद को जब जद्दो जहद आज़ादी में हिस्सा लेने की पादाश में जेल भेज दिया गया।

उस वक़्त उनकी अहलिया शदीद बीमार थीं लेकिन मौलाना आज़ाद ने कहा कि अहलिया की अलालत से ज़्यादा मुल्क की आज़ादी अज़ीज़ है। ऐसी अज़ीम शख्सियत को ख़राज पेश करने के लिए चीफ मिनिस्टर के पास वक़्त का ना होना अफ़सोसनाक है।

हनुमंत राव ने कहा कि चीफ मिनिस्टर मेरे अच्छे दोस्त हैं और यूथ कांग्रेस में दोनों ने साथ काम किया है। उन्होंने कहा कि इस तक़रीब के शुरका चीफ मिनिस्टर को सुनने के लिए आए थे कि वो अक़लीयतों के बारे में क्या ऐलानात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT