Saturday , December 16 2017

चीफ मिनिस्टर की तबदीली की इत्तिलाआत मुस्तर्द (खारिज)

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी-ओ-वज़ीर ट्रांसपोर्ट मिस्टर बोतसा सत्य नारायना ने ज़राए इबलाग़ (मिडिया)की इन इत्तिलाआत को मुस्तर्द (खारिज) कर दिया कि रियासत में 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के बाद पार्टी क़ियादत की ज

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी-ओ-वज़ीर ट्रांसपोर्ट मिस्टर बोतसा सत्य नारायना ने ज़राए इबलाग़ (मिडिया)की इन इत्तिलाआत को मुस्तर्द (खारिज) कर दिया कि रियासत में 18 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के बाद पार्टी क़ियादत की जानिब से चीफ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को उन के ओहदा से बेदखल कर दिया जाएगा।

मगनोर हलक़ा असेंबली में ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)की मुहिम में हिस्सा लेने के लिए रवाना होने से क़ब्ल अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मिस्टर सत्य नारायना ने कहा कि ज़राए इबलाग़ (मिडिया)की इस तरह की इत्तिलाआत का मक़सद कांग्रेस पार्टी के कैडर और क़ाइदीन के हौसलों को पस्त करना है । उन्हों ने इद्दिआ (दावा) किया कि मिस्टर किरण कुमार रेड्डी 2014 तक रियासत के चीफ मिनिस्टर बरक़रार रहेंगे ।

उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस के सदर मिस्टर जगन मोहन रेड्डी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि उन्हों ने अपने शख़्सी मफ़ादात की तकमील के लिए रियासत पर ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव) मुसल्लत कर दिए हैं। उन्हों ने साक्षी अख़बार और टी वी चैनल को सरकारी इश्तिहारात की इजराई रोक देने से मुताल्लिक़ जी ओ की मुदाफ़अत(डिफेंस) की ।

सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि सी बी आई की जानिब से जगन के ख़िलाफ़ गैर मह्सूब असासा जात (बगैर हिसाब कि दौलत)के केस की तहकीकात की जा रही हैं । इस में किसी तरह की जांबदारी का मुज़ाहरा नहीं किया जा रहा है और ना किसी को निशाना बनाया जा रहा है । अगर हाइकोर्ट हिदायत दे तो रियासती हुकूमत की जानिब से भी उन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस क़ाइदीन पर तन्क़ीद की जो कांग्रेस को निशाना बनारहे हैं और कहा कि वाई एस आर कांग्रेस का ख़ुद का कोई एजंडा नहीं है और वो सिर्फ़ बरसर-ए-इक्तदार पार्टी की इसकिमात का सहरा अपने सर पर बांधना चाहते हैं इसी लिए वाई एस राज शेखर रेड्डी का नाम लिया जा रहा है ।

मिस्टर सत्य नारायना ने इस उम्मीद का इज़हार किया कि जिन हलक़ों में ज़िमनी इंतिख़ाब होने वाला है वहां के अवाम मिस्टर जगन मोहन रेड्डी को सबक़ सिखाते हुए कांग्रेस उम्मीदवारों को भारी अक्सरियत से कामयाब बनाएंगे ।

TOPPOPULARRECENT