Thursday , June 21 2018

चीफ मिनिस्टर के ब्यानात अवाम को इश्तिआल दिलाने का सबब

टी आर एस के सीनियर क़ाइद और साबिक़ रुक्न पार्लीयामेंट बी विनोद कुमार ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इस ब्यान पर सख़्त तन्क़ीद की जिस में उन्हों ने कहा कि रियासत की तक़सीम की सूरत में पानी के मसअले पर दोनों रियास्तों में जं

टी आर एस के सीनियर क़ाइद और साबिक़ रुक्न पार्लीयामेंट बी विनोद कुमार ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इस ब्यान पर सख़्त तन्क़ीद की जिस में उन्हों ने कहा कि रियासत की तक़सीम की सूरत में पानी के मसअले पर दोनों रियास्तों में जंग हो सकती है।

अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए विनोद कुमार ने कहा कि एक ज़िम्मेदार ओहदा पर फ़ाइज़ होते हुए किरण कुमार रेड्डी की जानिब से इस तरह के ब्यानात देना मुनासिब नहीं है।

चीफ़ मिनिस्टर को चाहीए कि वो इस नाज़ुक मौक़ा पर जब कि रियासत की तक़सीम का अमल जारी है, अपने ब्यानात के ज़रीए दोनों इलाक़ों के अवाम को मुश्तइल करने की कोशिश ना करें। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि सीमा आंध्र इलाक़ों में अपनी मक़बूलियत और गिरिफ़त में इज़ाफ़ा के लिए चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू नायडू और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर वाई एस विजए लक्ष्मी एक दूसरे पर सबक़त ले जाने की कोशिश कर रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा को भी इजतिमाई इस्तीफ़ों के लिए उकसारहे हैं। उन्हों ने हैरत का इज़हार किया कि चीफ़ मिनिस्टर किस तरह खुले आम आला कमान और मर्कज़ी हुकूमत के फ़ैसलों के ख़िलाफ़ आवाज़ बुलंद कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि हैदराबाद के मसअले पर तेलंगाना अवाम किसी भी मुतबादिल को क़ुबूल नहीं करेंगे।

मर्कज़ी ज़ेरे इंतिज़ाम इलाक़ा क़रार देने की कोशिशों को तेलंगाना अवाम बर्दाश्त नहीं करेंगे। हैदराबाद पर सिर्फ़ तेलंगाना अवाम का हक़ है और वही तेलंगाना रियासत का दारुल हुकूमत रहेगा।

TOPPOPULARRECENT