Sunday , December 17 2017

चीफ मिनिस्टर के ब्यानात से अवाम में ख़ौफ़ और दहश्त पैदा करने की कोशिश

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से नई दिल्ली में ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स से की गई रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ नुमाइंदगी पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया है। पार्टी के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने इल्

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से नई दिल्ली में ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स से की गई रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ नुमाइंदगी पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया है। पार्टी के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि किरण कुमार रेड्डी रियासत की तक़सीम की सूरत में मुख़्तलिफ़ अंदेशों का इज़हार करते हुए रियासत की तक़सीम को रोकने की कोशिश कर रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना रियासत के क़ियाम की सूरत में आबपाशी,बर्क़ी,रोज़गार के इलावा नक्सलीज़म में इज़ाफ़ा के बारे में जो दलायल पेश किए हैं वो सरासर बेबुनियाद हैं।

उन्हों ने कहा कि इस तरह चीफ़ मिनिस्टर चाहते हैं कि मर्कज़ की जानिब से रियासत की तक़सीम के हक़ में शुरू की गई कोशिशें तर्क करदी जाए। के टी रामा राव ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी अपने ब्यानात के ज़रीए दोनों इलाक़ों के अवाम को ख़ौफ़ और दहश्त में मुबतला करने की कोशिश कर रहे हैं।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर के दलायल को मुस्तर्द करते हुए कहा कि दो रियास्तों के क़ियाम के बाद पानी की तक़सीम के सिलसिले में कोई तनाज़ा पैदा नहीं होगा। उन्हों ने कांग्रेस हाईकमान से मांग की कि वो मर्कज़ी हुकूमत और हाईकमान के फ़ैसला की ख़िलाफ़वर्ज़ी करने वाले किरण कुमार रेड्डी को फ़ौरी बरतरफ़ कर दें।

TOPPOPULARRECENT