Thursday , December 14 2017

चीफ मिनिस्टर को अब भी मुत्तहदा रियासत का यक़ीन

तेलंगाना रियासत की शिद्दत से मुख़ालिफ़त को जारी रखते हुए चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि वो अब भी रियासत को तक़सीम करने के ख़िलाफ़ हैं हालाँकि मर्कज़ी हुकूमत इस ताल्लुक़ से तेज़ी के साथ पेशरफ़्त का मंसूबा रखती है। हाई टेक्स में फॉ

तेलंगाना रियासत की शिद्दत से मुख़ालिफ़त को जारी रखते हुए चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि वो अब भी रियासत को तक़सीम करने के ख़िलाफ़ हैं हालाँकि मर्कज़ी हुकूमत इस ताल्लुक़ से तेज़ी के साथ पेशरफ़्त का मंसूबा रखती है। हाई टेक्स में फॉरेस्ट ऑफीसरस कनवेनशन का इफ़्तेताह करते हुए मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि रियासत को मुत्तहिद रखा जाएगा और आइन्दा साल का फॉरेस्ट ऑफीसरस कनवेनशन भी मुत्तहदा रियासत में ही होगा।

महिकमा जंगलात में बड़े पैमाने पर जारी स्मगलिंग पर तशवीश का इज़हार करते हुए किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि एक एसा मेकानिज़म बहुत जल्दी तैयार किया जाएगा जिस के नतीजे में इस लानत को ख़त्म करने और उसकी रोक थाम में मदद मिलेगी।

उन्होंने कहा कि महिकमा जंगलात में स्मगलिंग की लानत को ख़त्म करने के लिए क़त्ल के दफ़ा 302 जैसा क़ानून राइज करने के इमकान पर ग़ग़ोर किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT