Saturday , February 24 2018

चीफ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव तमाम महाज़ों पर नाकाम

कांग्रेस के फ़्लोर लीडर कौंसिल मिस्टर डी सिरी निवास ने तमाम महाज़ों में नाकाम हो जाने का चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मिस्टर के चन्द्र शेखर राव पर इल्ज़ाम आइद किया और एहतेजाज करने वाले उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा की भरपूर ताईद करने का ए

कांग्रेस के फ़्लोर लीडर कौंसिल मिस्टर डी सिरी निवास ने तमाम महाज़ों में नाकाम हो जाने का चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मिस्टर के चन्द्र शेखर राव पर इल्ज़ाम आइद किया और एहतेजाज करने वाले उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा की भरपूर ताईद करने का एलान किया।

मिस्टर डी सिरी निवास ने आज मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि टी आर एस अपनी हुकूमत के ढाई माह मुकम्मल कर चुकी है बावजूद इस के रियासत में हुकूमत का कोई वजूद नज़र नहीं आ रहा है।

सरकारी मिशनरी ठप हो कर रह गई है। टी आर एस ने अपने इंतिख़ाबी मंशूर में जो वाअदे किए हैं इन में एक पर भी अमल आवरी का आग़ाज़ नहीं हुआ है। चीफ मिनिस्टर तेलंगाना मिस्टर के चन्द्र शेखर राव और वुज़रा सिर्फ़ इश्तिआल अंगेज़ी पैदा करते हुए असल मसाइल से अवामी तवज्जा हटाने में मसरूफ़ हैं। जिस की वो सख़्त मुज़म्मत करते हैं।

चीफ मिनिस्टर के आबाई ज़िला मेदक में पुलिस ने अपने जायज़ हुक़ूक़ के लिए जम्हूरी तर्ज़ पर एहतेजाज करने वाले किसानों पर लाठी चार्ज किया है कर्ज़ों की माफ़ी का वाअदा किया गया।

TOPPOPULARRECENT