Friday , December 15 2017

चीफ मिनिस्टर दिल्ली की क़ियामगाह पर बी जे पी का एहतेजाज

नई दिल्ली आम आदमी पार्टी लीडर कुमार विश्वास की तंज़िया तन्क़ीद

नई दिल्ली

आम आदमी पार्टी लीडर कुमार विश्वास की तंज़िया तन्क़ीद

सड़क हादिसे पर तसादुम के वाक़िये के ख़िलाफ़ चीफ मिनिस्टर दिल्ली अरविंद केजरीवाल की क़ियामगाह पर बी जे पी के एहतेजाज पर जवाबी हमला करते हुए आम आदमी पार्टी ने ज़ाफ़रानी पार्टी से इस्तिफ़सार किया है कि आया वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी ने नक्सलाइटस और नराज पसंदों की तरह एहतेजाज की मंज़ूरी दी है और पार्टी ने ये इआदा किया है कि दिल्ली पुलिस‌ का कंट्रोल रियासती हुकूमत के हवाले करदिया जाये।

सीनियर‌ पार्टी लीडर कुमार विश्वास ने मीडिया से बात चीत करते हुए बताया कि हमें ( आम आदमी पार्टी लीडरों ) एहतेजाज करने पर नराज पसंद और नक्सलाइटस क़रार दिया था। अब वो बी जे पी कारकुनों और सतीश उपाध्याय के एहतेजाज पर क्या तबसरा करेंगे। उन्होंने कहा कि हम ये समझने से क़ासिर है कि सतीश उपाध्याय के एहतेजाज के पसेपर्दा मंतिक़ किया है ? अगर इनका एहतेजाज दिल्ली में अमन-ओ-क़ानून की बिगड़ती सूरत-ए-हाल के ख़िलाफ़ है तो उन्हें दिल्ली पुलिस का कंट्रोल रियासती हुकूमत के हवाले करने के लिये वज़ीरे आज़म से नुमाइंदगी करनी चाहिए।

उन्होंने तरक़्क़ी पसंद हुकूमत की कारकर्दगी में रुकावट पैदा करने पर बी जे पी को तन्क़ीद का निशाना बनाया और जो लोग नक्सलाइटस को तामीर और तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न हुकूमत मुख़ालिफ़ क़रार दिया था अब वही एहतेजाज पर उतर आए हैं। बी जे पी का ये इल्ज़ाम है कि तुर्कमान गेट के करीब सड़क हादिसे पर तसादुम के वाक़िये में गिरफ़्तार 5 मुल्ज़िमीन आम आदमी पार्टी के कारकुन दिल्ली के वज़ीर माहौलयात और मेटामहल के रुकन असेम्बली आसीम अहमद के हामी हैं और ये मुतालिबा किया कि उन्हें विज़ारती ओहदा से फ़िलफ़ौर हटा दिया जाये।

TOPPOPULARRECENT