Saturday , December 16 2017

चीफ मिनिस्टर ने मुस्ताफ़ी रुकन असम्बली वीरा शिवा रेड्डी को मना लिया

हैदराबाद /21 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) प्रजा राज्यम एमएल सी को वज़ारत में शामिल करने पर असम्बली की रकनीत से मुस्ताफ़ी मिस्टर वीरा शिवा रेड्डी को चीफ मिनिस्टर ने मना लिया और कड़पा क़ाइदीन की ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात का तयक़ुन दिय

हैदराबाद /21 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) प्रजा राज्यम एमएल सी को वज़ारत में शामिल करने पर असम्बली की रकनीत से मुस्ताफ़ी मिस्टर वीरा शिवा रेड्डी को चीफ मिनिस्टर ने मना लिया और कड़पा क़ाइदीन की ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात का तयक़ुन दिया । सी रामचंद रिया को काबीना में शमूलीयत पर नाराज़ मिस्टर वीरा शिवा रेड्डी ने चीफ मिनिस्टर को इस्तीफ़ा पेश कर दिया ।

आज वज़ीर सेहत मिस्टर डी एल रवींद्र रेड्डी के चैंबर में कड़पा के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में अरकान असम्बली वीरा शेवारेड्डी , कमलमां एमएल सी चंगुल नायडू ने शिरकत की । ज़राए ने बताया कि चीफ मिनिस्टर ने ताहम वीरा शेवा रेड्डी को मना लिया और कहा कि सियासत में हमेशा अपनी नहीं चलती ।

बाअज़ औक़ात समझौता करना पढ़ता है । प्रजा राज्यम ने तहरीक अदमे इअतिमाद में हुकूमत को बचाया । इंज़िमाम के मौक़ा पर प्रजा राज्यम अरकान को वज़ारतमें शामिल करने का मुआहिदा किया गया था और रामचंद रिया की शमूलीयत वाअदा की ही तकमील है।

TOPPOPULARRECENT