चीफ मिनिस्टर बिहार की आर जे डी अरकान असेम्बली से मुशावरत

चीफ मिनिस्टर बिहार की आर जे डी अरकान असेम्बली से मुशावरत
पटना

पटना

चीफ मिनिस्टर बिहार नितीश कुमार ने आज आर जे डी अरकाने असेम्बली से मुलाक़ात की और जनता परिवार की जमातों के इंज़िमाम के ताल्लुक़ से मुख़्तलिफ़ तजावीज़ और तरीका कार पर तबादला ख़्याल किया। इजलास से बाहर आते हुए आर जे डी मुक़न्निना पार्टी के लीडर अब्दुलबारी सिद्दीक़ी ने कहा कि चीफ मिनिस्टर के साथ मुलाक़ात ये वाज़िह करती है कि इन जमातों का इंज़िमाम यक़ीनी है और अब ये अमल तेज़ होगया है।

बहुत जल्द उसको मुकम्मल करलिया जाएगा । हम को इस सिलसिले में कई ज़िम्मा दारियां सौंपी गई हैं और हम उनकी तकमील के लिए कोशिश करेंगे। बिहार असेम्बली में आर जे डी के 24 अरकाने असेम्बली हैं और वो पहले ही जनतादल म्यू हुकूमत की ताईद कर रहे हैं।

एक घंटे तक चला ये इजलास चीफ मिनिस्टर के सैक्रिट्रेट में मुनाक़िद हुआ था जिस में नितीश कुमार ने आर जे डी अरकाने असेम्बली के मसाइल हुक्मरानी के उमूर और इंतेख़ाब शैडियूल जैसे उमूर पर भी तबादला ख़्याल किया । बिहार में जारीया साल के अवाख़िर में असेम्बली इंतेख़ाबात होने वाले हैं।

अब्दुल‌बारी सिद्दीक़ी ने कहा कि आर जे डी अरकाने असेम्बली से कहा गया है कि वो बेहतर हुक्मरानी को यक़ीनी बनाएं और इन इलाक़ों की निशानदेही करें जहां तरक़्क़ियाती अमल सुस्त रफ़्तार है। उसे मुक़ामात पर तरजीही बुनियादों पर काम किए जाएंगे|

Top Stories