चीफ मिनिस्टर , सिर्फ सीमा आंधरा सरमाया दारों के मफ़ादात के निगहबान

चीफ मिनिस्टर , सिर्फ सीमा आंधरा सरमाया दारों के मफ़ादात के निगहबान

हैदराबाद 22 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असम्बली के टी रामा राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी सीमा आंधरा के सरमाया दारों के मफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ कररहे हैं और तेलंगाना के ताजिरों को नजरअंदाज़ क

हैदराबाद 22 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) टी आर एस के रुकन असम्बली के टी रामा राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी सीमा आंधरा के सरमाया दारों के मफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ कररहे हैं और तेलंगाना के ताजिरों को नजरअंदाज़ किया जा रहा है । रामा रावने आज हैदराबाद में तेलंगाना चैंबर आफ़ कॉमर्स की इफ़्तिताही तक़रीब से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर और सीमा आंधरा क़ाइदीन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया ।

उन्हों ने कहा कि सरमाया कारी में तमाम इलाक़ों के अफ़राद को फ़ायदा पहूंचना चाहीए । जो कि हुकूमत की ज़िम्मेदारी है लेकिन किरण कुमार रेड्डी हुकूमत सिर्फ सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद की भलाई और उन के फ़ायदा पर तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में भी सरमाया कारी के कई मवाक़े हैं लेकिन तेलंगाना एजीटशन के नाम पर सरमाया कारी को रोकने की कोशिश की जा रही है ।

उन्हों ने इस तास्सुर को ग़लत क़रार दिया कि तेलंगाना एजीटशन के बाइस कई कंपनीयां हैदराबाद में सरमाया कारी करने से गुरेज़ कररही हैं । रामा रावने इल्ज़ाम आइद किया कि सीमा आंधरा के अफ़राद ने तेलंगाना में रोज़गार के मवाक़े हासिल करलिए जिस से तेलंगाना अवाम से नाइंसाफ़ी होरही है । उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को किंगफिशर एयरलाईनस के बोहरान की फ़िक्र है लेकिन उन्हों ने आज तक तेलंगाना के लिए ख़ुदकुशी करने वाले 700 नौजवानों का तज़किरा नहीं किया ।

उन्हों ने कहा कि अलहदा रियासत केलिए क़ुर्बानियां देने वाले इन नौजवानों को हुकूमत ने नजरअंदाज़ करदिया है । इस के बरख़िलाफ़ तहरीक में हिस्सा लेने वाले क़ाइदीन और कारकुनों को तरह तरह से हिरासाँ किया जा रहा है ।उन्हों ने हुकूमत से मांग की कि वो हैदराबाद के असासाजात के बारे में वाईट पेपर जारी करे ।

उन्हों ने तेलगुदेशम तेलंगाना फ़ोर्म के क़ाइदीन कीजानिब से टी आर ऐस सरबराह और सदर नशीन जे ए सी पर तन्क़ीदों को मुस्तर्द करदिया । उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम क़ाइदीन को तन्क़ीदों का कोई हक़ नहीं पहुंचता क्योंकि उन्हों ने तेलंगाना तहरीक में हिस्सा नहीं लिया । तेलगुदेशम के क़ाइदीन अपने ब्यानात के ज़रीया तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाना चाहते हैं ताकि तेलंगाना में पार्टी की गिरती हुई साख को सँभाला जा सके ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के अवाम अच्छी तरह जानते हैं कि टी आर ऐस ही गुज़शता 10बरसों से एजीटशन की क़ियादत कररही है । उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम क़ाइदीन तेलंगाना के हक़ में लाख हमदर्दी का इज़हार करें अवाम इस पर भरोसा करने वाले नहीं । के सी आर की ख़ामूशी से मुताल्लिक़ तेलगुदेशम क़ाइदीन केब्यान पर तबसरा करते हुए रामा रावने कहा कि चन्द्र शेखर रावकी ख़ामूशी तूफ़ान से पहले की ख़ामूशी की तरह है और वो सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहे हैं ।

बहुत जल्द तेलंगाना के हक़ में दुबारा जद्द-ओ-जहद का आग़ाज़ किया जाएगा । उन्हों ने तेलगुदेशम क़ाइदीन से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के हक़ में बयानबाज़ी से क़बिल पार्टी सदर चंद्रा बाबू नायडू के ज़रीया तेलंगाना के हक़ में ऐलान कराएं । चंद्रा बाबू नायडू ने आज तक भी तेलंगाना पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह नहीं किया है ।

Top Stories