Tuesday , December 12 2017

चीफ मिनिस्टर से इख़तिलाफ़ात की तरदीद, बोतसा

हैदराबाद 21 जनवरी ( एन एस एस ) ये वाज़िह करते हुए कि ख़ुद उन का यह चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी का कोई शख़्सी एजंडा नहीं है सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बोतसा सत्य ना रायना ने कहा कि काबीना की तौसीअ में किसी एक को बाला दस्ती

हैदराबाद 21 जनवरी ( एन एस एस ) ये वाज़िह करते हुए कि ख़ुद उन का यह चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी का कोई शख़्सी एजंडा नहीं है सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बोतसा सत्य ना रायना ने कहा कि काबीना की तौसीअ में किसी एक को बाला दस्ती हासिल रहने का कोई सवाल ही पैदा नहीं होता । उन्हों ने कहा कि वो और चीफ मिनिस्टर कुल हिंद कांग्रेस की सदर सोनिया गांधी की क़ियादत में काम कर रहे हैं। अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए बोतसा सत्य ना रायना ने कहा कि कांग्रेस पार्टी तेलगुदेशम यह वाई एस आर कांग्रेस की तरह ख़ानदानी जमात नहीं है । हम मुख़्तलिफ़ मौक़ों पर मुख़्तलिफ़ बातें नहीं करते ।

उन्हों ने कहा कि मिस्टर किरण कुमार रेड्डी 2014 तक रियासत के चीफ मिनिस्टर बरक़रार रहेंगे और कांग्रेस पार्टी उन की क़ियादत में इंतिख़ाबात का सामना करेगी । काबीना से डाक्टर पी शंकर राव की बरतरफ़ी के मसला पर सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि इस की वजूहात से हर कोई वाक़िफ़ है और पार्टी किसी और अंदाज़ में सिनयर लीडर ( शंकर राव ) को ओहदा फ़राहम करेगी ।

उन्हों ने कहा कि वो तेलंगाना के अरकान पार्ल्यमंट से बात चीत करचुके हैं और चीफ मिनिस्टर बहुत जल्द तेलंगाना क़ाइदीन के साथ भी इंसाफ़ करेंगे । उन्हों ने कहा कि चीफ मिनिस्टर ने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी के साथ उन्हें ( बोतसा सत्य ना रावना ) के दो ओहदों के ताल्लुक़ से तबादला ख़्याल नहीं किया है ।

कांग्रेस पर तन्क़ीदें करने वाले सदर तेलगुदेशम इन चंद्रबाबू नायडू पर तन्क़ीद करते हुए उन्हों ने कहा कि अगर मिस्टर नायडू अपने असासा जात के मुक़द्दमात पर अदालत से हुक्म इलतिवा हासिल नहीं करते तो वो जेल में होते । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि शराब की फ़रोख़त के ख़िलाफ़ तेलगुदेशम क़ाइदीन का एहतिजाज महिज़ मामूल केलिए है ।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस जनरल सैक्रेटरी-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद 21 जनवरी की शाम हैदराबाद आएंगे । प्रदेश कांग्रेस की राबिता कमेटी का हफ़्ता की शाम इजलास मुनाक़िद होगा।

TOPPOPULARRECENT