Wednesday , December 13 2017

चीवड़ला में कांग्रेस क़ाइद एम बालराज की टी आर एस में शमूलीयत

चीवड़ला असेंबली हलक़ा से ऐसा महसूस किया जा रहा हैके कांग्रेस के अहम क़ाइदीन टी आर एस की तरफ से अपना रुख़ किए जा रहे हैं और गुलाबी तूफ़ान की लहर में कांग्रेस, तेलुगु देशम-ओ-दुसरे सियासी जमातों से वाबस्ता क़ाइदीन को अपनी लिपेट में ले रही

चीवड़ला असेंबली हलक़ा से ऐसा महसूस किया जा रहा हैके कांग्रेस के अहम क़ाइदीन टी आर एस की तरफ से अपना रुख़ किए जा रहे हैं और गुलाबी तूफ़ान की लहर में कांग्रेस, तेलुगु देशम-ओ-दुसरे सियासी जमातों से वाबस्ता क़ाइदीन को अपनी लिपेट में ले रही हैं।

चीवड़ला मुस्तक़र के एक अहम कांग्रेस के क़ाइद एम बालराज जो मंडल परिषद के चैरमैन हैं ने अपने सैंकड़ों हामीयों के हमराह वज़ीर ट्रांसपोर्ट महेंद्र रेड्डी के घर वाक़्ये हैदराबाद पहुंच कर पार्टी में शमलवीत का बाक़ायदा एलान किया।

उनके हमराह दुसरे कई क़ाइदीन जिन में तनगड़पली सरपंच कशटया चीवड़ला सरपंच नागमा, मल्लिकापुर एम पी टी सी अंतिमा-ए-साबिक़ा एम पी टी सी करन सिंह सीनीयर कांग्रेसी क़ाइदीन मुहम्मद हुसैन , मख़दूम अली ,बरकला राम रेड्डी-ओ-दुसरे मवाज़आत के कांग्रेसी क़ाइदीन ने टी आर एस पार्टी में शमूलीयत का बाक़ायदा एलान क्या।

इस मौके पर वज़ीर ट्रांसपोर्ट ने उनकी टी आर एस पार्टी में शमूलीयत पर ख़ुशी का इज़हार किया और उन्हें पार्टी का खंडवा पहना कर इन सब का ख़ैर मुक़द्दम क्या।

TOPPOPULARRECENT