Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर का ग़रूर तोड़ने का अहम मौक़ा: माओइस्ट

चीफ़ मिनिस्टर का ग़रूर तोड़ने का अहम मौक़ा: माओइस्ट

हैदराबाद 18 नवंबर: वर्ंगल लोक सभा ज़िमनी चुनाव में कामयाबी के लिए सरगर्म तेलंगाना राष़्ट्रा समीती पार्टी और चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की परेशानीयों में उस वक़्त मज़ीद इज़ाफ़ा हो गया जब माओइस्ट्टों ने अपना बयान जारी करते हुए टी आर एस हुकूमत को सबक़ सुखाने की अवाम से अपील की।

कमीयूनिसट पार्टी आफ़ इंडिया तेलंगाना स्टेट कमेटी की तरफ से जारी करदा बयान में अवाम से चुनाव के बाईकॉट का मुतालिबा किया गया है। चुनाव के तहत मुख़ालिफ़ माओइस्ट्टों ने के चन्द्रशेखर राव‌ को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि के चन्द्रशेखर राव‌ को जमहूरी इक़तिदार की कोई परवाह नहीं।

माओइस्ट्टों ने कहा कि इक़तिदार पर क़ाबिज़ होते ही चंद्रशेखर राव‌ ने अपना असली चेहरा ज़ाहिर कर दिया। माओइस्ट्टों के ताल्लुक़ से झंडा एक एजंडा एक किनारा देने वाले चन्द्रशेखर राव‌ ने फ़र्ज़ी एनकाउंटरस के ज़रीये माओइस्ट्टों को हलाक किया और कहा के टी आर एस हुकूमत सिर्फ सनअत कारों और दौलतमंदों के लिए मददगार साबित हो रही है।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर से सवाल किया कि वो किस चेहरे से वर्ंगल अवाम का सामना करेंगे जिन्हों ने फ़र्ज़ी एनकाउंटर में ज़ुलम के ख़िलाफ़ लड़ने वाले दो अफ़राद एक ख़ातून को हलाक कर दिया।

TOPPOPULARRECENT