Thursday , June 21 2018

चीफ़ मिनिस्टर का 22 जनवरी को दौरा कामारेड्डी मुतवक़्क़े

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ 22 जनवरी के बाद किसी भी रोज़ कामा रेड्डी का दौरा करने के इमकानात हैं। रुकने असेंबली कामारेड्डी गमपा गवर्धन की क़ियादत में कल रात तलबा-ए-जे ए सी के क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और कामारेड्डी आर्टस

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ 22 जनवरी के बाद किसी भी रोज़ कामा रेड्डी का दौरा करने के इमकानात हैं। रुकने असेंबली कामारेड्डी गमपा गवर्धन की क़ियादत में कल रात तलबा-ए-जे ए सी के क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और कामारेड्डी आर्टस कॉलेज की आराज़ीयात के तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिले में नुमाइंदगी की। जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने कॉलेज की आराज़ीयात के तहफ़्फ़ुज़ के सिलसिले में इक़दामात करने का यकिन दिया।

कामारेड्डी को ज़िला मुस्तक़र क़रार देने के बारे में भी किए गए ज़िक्र का चीफ़ मिनिस्टर ने इस बारे में इक़दामात करने और 22 जनवरी के बाद किसी भी रोज़ कामारेड्डी का दौरा करने का ज़िक्र किया। इस के अलावा चीफ़ मिनिस्टर बांसवाड़ा हलके के बीर कौर का भी दौरा करने के लिए रजामंदी ज़ाहिर करते हुए 01 मार्च को बीरकौर का दौरा करने की रजामंदी ज़ाहिर की है। बीरकवर में एक मंदिर की इफ़्तेताही तक़रीब में शिरकत का इरादा ज़ाहिर किया। इस बारे में ज़िला के वज़ीर पोचाराम श्रीनिवास रेड्डी, रुकने पार्लियामेंट बीबी पाटल चीफ़ मिनिस्टर को इबतिदाई तक़रीब की दावत देने पर शिरकत की रजामंदी ज़ाहिर की है।

TOPPOPULARRECENT