Sunday , December 17 2017

चीफ़ मिनिस्टर की ग़ुलाम नबी आज़ाद से बातचीत

हैदराबाद 06 जून: चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी दिल्ली से हैदराबाद पहूंच गए जबकि शाम में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा और गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन दिल्ली पहूंचे।

हैदराबाद 06 जून: चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी दिल्ली से हैदराबाद पहूंच गए जबकि शाम में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा और गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन दिल्ली पहूंचे।

पिछ्ले एक हफ़्ते से दिल्ली में आंध्र प्रदेश की सयासी सरगर्मीयां तेज़ होगई हैं। आज सुबह दिल्ली पहूंचने वाले चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने लंच के मौके पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंध्र प्रदेश कांग्रेस उमोर ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात करते हुए रियासत की सूरत-ए-हाल पर दो घंटों तक तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया।

डी एल रवींद्र रेड्डी की काबीना से बरतरफ़ी के बाद पैदा शूदा हालात का तज़किरा करते हुए उन्होंने काबीना में तौसीअ-ओ-रद्दोबदल की इजाज़त देने की ख़ाहिश की।

गवर्नर कोटा के तहत 4 अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल की फ़हरिस्त पर भी गुफ़तागु की और प्रदेश कांग्रेस कमेटी की आमिला तशकील देने के उमोर पर तबादला ख़्याल किया।

चीफ़ मिनिस्टर के दौरा दिल्ली के दौरान पार्टी सदर सोनीया गांधी ने मर्कज़ी वज़ीर सयाहत चिरंजीवी और लम्हा आख़िर में टी आर एस में शमूलीयत से दस्तबरदार होने वाले कांग्रेस के रुक्ने पार्लीमैंट राजिया को अपने घर पर तलब करके मुलाक़ात की।

वज़ारत-ए-दाख़िला के कई दावेदार हैं ताहम चीफ़ मिनिस्टर अपने कट्टर हामी क़ाइद को ये ओहदा देने के हक़ में हैं। शाम में चीफ़ मिनिस्टर और रियास्ती वज़ीर के जाना रेड्डी हैदराबाद लैट गए जबकि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और गवर्नर आंध्र प्रदेश दिल्ली के लिए रवाना हुए।

पार्टी के ज़राए ने बताया कि हाईकमान की तरफ से तलब करने पर ही वो दिल्ली रवाना हुए हैं। डिप्टी चीफ़ मिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा और चीफ़ मिनिस्टर के दरमयान इख़तेलाफ़ात हैं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर वज़ारत-ए-दाख़िला का क़लमदान चाहते हैं जबकि चीफ़ मिनिस्टर इस के ख़िलाफ़ हैं। सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नाराय्स्ना ने सोनीया गांधी के सयासी मुशीर अहमद पटेल से भी मुलाक़ात की है और उन्हें भी ताज़ा सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया।

सोनीया गांधी से मुलाक़ात करने के बाद कांग्रेस के रुक्ने पार्लीमैंट राजिया ने कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का वो पार्टी सदर सोनीया गांधी से मुतालिबा करचुके हैं।

तेलंगाना के अवामी जज़बात खासकर नौजवानों और तलबा की ख़ुदकुशी से वाक़िफ़ करा चुके हैं। सोनीया गांधी ने उन्हें जल्द अज़ जल्द तेलंगाना पर फ़ैसला करने का याकिन दिया है।

TOPPOPULARRECENT