Friday , December 15 2017

चीफ़ मिनिस्टर केरला को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का ऐवार्ड

तिरुअनंतपुरम 23 मई (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर केरला ओमन चंडी को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का अवामी ख़िदमत ऐवार्ड उनके अवामी राबिता प्रोग्राम के लिए हासिल हुआ है। उन्हें रियासत गीर सतह पर अवामी शिकायात की यकसूई के लिए अवाम से रब्त पैदा करते हुए

तिरुअनंतपुरम 23 मई (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर केरला ओमन चंडी को अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का अवामी ख़िदमत ऐवार्ड उनके अवामी राबिता प्रोग्राम के लिए हासिल हुआ है। उन्हें रियासत गीर सतह पर अवामी शिकायात की यकसूई के लिए अवाम से रब्त पैदा करते हुए देखा गया था।

ओमन चंडी को एशिया कोचक इलाक़े का पहला इनाम हासिल हुआ है। इनाम याफ़तगान का इंतेख़ाब हर साल आलमगीर सतह पर पाँच हलक़ों से किया जाता है। 2003 से अक़वाम-ए-मुत्तहिदा अवामी यौम ख़िदमत के प्रोग्राम के एक हिस्से के तौर पर ये ऐवार्ड दिया करती है। ये दिन 23 जून को मनाया जाता है।

ऐवार्ड का क़ियाम अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की एक क़रारदाद के ज़रीये किया गया था, जिसका ऐलान तीन मरहलों पर मुश्तमिल जांच और तफ़सीली जायज़े के बाद किया जाता है। सात रुकनी ज़ेली कमेटी बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की कमेटी के माहिरीन बराए अवामी इंतेज़ामीया ने उम्मीदवारों की फ़हरिस्त तैय्यार की। जारीया साल यौम अवामी ख़िदमत 24 ता 27 जून बहरीन में मनाया जाएगा। बांकी मौन 27 जून को एवार्ड्स पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT