Friday , December 15 2017

चीफ़ मिनिस्टर के दौरा-ए-चीन पर 2 करोड़ के मसारिफ़

हैदराबाद 04 सितंबर: रियासत तेलंगाना उस वक़्त ख़ुशकसाली से दो-चार है और यहां के अवाम की कसीर तादाद नक़्ल-ए-मकानी पर मजबूर है। एसे में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ के दौरा-ए-चीन पर 2 करोड़ रुपये सर्फ़ किए जा रहे हैं।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ आइन्दा हफ़्ता चीन का दौरा करेंगे। इस दौरे से सरकारी ख़ज़ाने पर ना सिर्फ 2 करोड़ रुपये का बोझ पड़ेगा बल्कि चीफ़ मिनिस्टर एक किराये के तैयारे से चीन जाऐंगे। 8 सितंबर से शुरू होने वाले 9 रोज़ा दौरे के लिए ख़ानगी कंपनी के एक तैयारे को किराये पर हासिल किया गया है।

चीफ़ मिनिस्टर स्विट्ज़रलैंड के आलमी मआशी फ़ोरम की तरफ से चीन के शहर डालीन में मुनाक़िद होने वाली न्यू चैंपियनस 2015 कांफ्रेंस में शिरकत करेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर ने इत्तेला दी हैके के चन्द्रशेखर राव‌ 8 सितंबर से 16 सितंबर तक दौरा के दौरान चार्टर्ड फ़्लाईट CRJ-100 इस्तेमाल करेंगे। इस के लिए ख़ुसूसी अहकामात जारी करने की दरख़ास्त की गई थी।

तेलंगाना स्टेट एवईशन कारपोरेशन लिमिटेड के जवाइंट मैनेजिंग डायरेक्टर ने इत्तेला दी के चीफ़ मिनिस्टर के फ़िज़ाई सफ़र के लिए तैयारे का इंतेज़ाम किया गया है।

चीफ़ मिनिस्टर के हमराह वफ़द के अरकान भी सफ़र करेंगे। तैयारा किराये के लिए हुकूमत ने 2.03.84.000 रुपये मंज़ूर किए हैं। चीफ़ मिनिस्टर के दौरा-ए-चीन का फ़ैसला उस वक़्त किया गया जब रियासत को शदीद ख़ुशकसाली का सामना है।

TOPPOPULARRECENT