Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ का आज दौरा दिल्ली

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ का आज दौरा दिल्ली

हैदराबाद 26 अक्टूबर: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ कल शाम नई दिल्ली रवाना हो रहे हैं जहां वो 27 अक्टूबर को नीयती आयोग प्रोग्राम में शिरकत करेंगे। तवक़्क़ो हैके वो ,वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करेंगे। चीफ़ मिनिस्टर ने राज भवन में गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और अपने दौरा-ए-दिल्ली से मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया।

बताया जाता हैके के सी आर ने गवर्नर नरसिम्हन से तक़रीबन एक घंटा मुलाक़ात की और रियासत में बतकमां के अलावा दुसरे तहवारों के बिशमोल मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। चीफ़ मिनिस्टर ने गवर्नर को फ़लाही स्कीमात और तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों के बारे में भी बताया।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ने अपने दिल्ली क़ियाम के दौरान वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात का वक़्त मांगा है। पी एम ओ ने अभी तक चीफ़ मिनिस्टर की दरख़ास्त का कोई जवाब नहीं दिया है।

वाज़िह रहे के मुल्क की हर रियासत का चीफ़ मिनिस्टर नीयती आयोग का रुकन होता है। इस सिलसिले में के सी आर मंगल को मुनाक़िद होने वाली नीयती आयोग कांफ्रेंस में शिरकत करेंगे और तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों और स्कीमों पर अपनी तर्जीहात पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT