Friday , June 22 2018

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ की राज भवन में गवर्नर से मुलाक़ात

हैदराबाद 07 मार्च: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने राज भवन पहुंच कर गवर्नर तेलंगाना ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और इस मुलाक़ात को ख़ैरसिगाली मुलाक़ात का इज़हार किया जा रहा है लेकिन बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने गवर्नर से मुलाक़ात करके रियासत के हालात पर तबादला-ए-ख़्याल किया और रियासत के हालात बिलख़सूस मौसिम-ए-गर्मा के आग़ाज़ से पहले देही इलाक़ों में पानी की क़िल्लत वग़ैरा से वाक़िफ़ करवाया।

ज़राए के मुताबिक़ तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली के बजट सेशन के तनाज़ुर में चीफ़ मिनिस्टर ने गवर्नर से मुलाक़ात की और असेंबली बजट सेशन के सिलसिले में मुनाक़िद किए जानेवाले असेंबली-ओ-कौंसिल के मीटिंग से ख़िताब करने की दावत दी। समझा जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने रियासती गवर्नर को मकतूब के मौजूदा किए जानेवाले इक़दामात और आइन्दा किए जानेवाले इक़दामात से तफ़सीली तौर पर वाक़िफ़ करवाया और रियासती बजट से मुताल्लिक़ भी गवर्नर से चीफ़ मिनिस्टर के तबादला-ए-ख़्याल की इत्तेलाआत हैं।

बताया जाता है कि रियासत तेलंगाना की कारकर्दगी से गवर्नर ने अपने इतमीनान का इज़हार किया बल्कि आइन्दा बजट में अंजाम दिए जानेवाले इक़दामात पर भी ई एस एल नरसिम्हन ने अपनी ख़ुशी का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT