Friday , December 15 2017

चीफ़ मिनिस्टर चुनाव वादों की तकमील में मसरूफ

हैदराबाद 03 मार्च: नायब वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने खम्मम बलदी चुनाव में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के उम्मीदवारों की ताईद वा हिमाय‌त में चुनाव मुहिम चलाई। मुहम्मद महमूद अली ने खम्मम में टीआरएस पार्टी उम्मीदवारों के हक़ में चुनाव मुहिम चलाई।

इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ अपने चुनाव वादों की तकमील के लिए शब रोज़ काम कर रहे हैं।

अज़ला की तरक़्क़ी पर भी ख़ास तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं। उन्होंने बताया कि 2014, असेंबली चुनाव, अज़ीम-तर बलदिया हैदराबाद के बेहतर नताइज और नारायणखेड़ की हालिया कामयाबीयों से वाज़िह होता है कि अवाम को टीआरएस पर किस क़दर एतेमाद है। उन्होंने पुर यक़ीन अंदाज़ में बताया कि खम्मम के नताइज भी सद फ़ीसद मुवाफ़िक़ टीआरएस होंगे।

उन्होंने उम्मीदवारों के सात मुख़्तलिफ़ डीवीझ़नस का दौरा किया और अवाम से मुलाक़ात करते हुए मुख़्तलिफ़ उमूर पर तबादला-ए-ख़्याल किया और उन को दरपेश मसाइल से तफ़सीली वाक़फ़ीयत हासिल की। मुहम्मद महमूद अली ने डीवीझ़न 27 के उम्मीदवार के सरीता के लिए चलाई जाने वाली चुनाव मुहिम में मुहम्मद महमूद अली ने रेवती थेटर के नाम से मारूफ़ इलाक़े का दौरा किया। मुक़ामी मुसलमानों ने उन्हें मुहल्ले में क़ब्रिस्तान ना होने से पेश आने वाली मुश्किलात से वाक़िफ़ करवाया जिस पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने किसी मौज़ूं मुक़ाम पर अराज़ी की निशानदेही के बाद क़ब्रिस्तान के लिए अराज़ी मख़तज़ करने के अलावा इस मुक़ाम पर एक मुस्लिम कम्यूनिटी हाल की तामीर का यकीन दिया।

TOPPOPULARRECENT