Friday , February 23 2018

चीफ़ मिनिस्टर नागालैंड के ख़िलाफ़ बग़ावत

कोहेमा नाराज़ अरकाने असेम्बली ने नया लीडर मुंतख़ब करलिया

कोहेमा

नाराज़ अरकाने असेम्बली ने नया लीडर मुंतख़ब करलिया

चीफ़ मिनिस्टर नागालैंड टी आर ज़ीलयानग के ख़िलाफ़ आज नागा पीपल्ज़ फ्रंट के नाराज़ अरकाने असेम्बली ने बग़ावत का पर्चम बुलंद कर दिया और ये दावा किया कि दो वुज़रा की बरतरफ़ी के बाद उन्होंने एक नए लीडर का इंतेख़ाब करलिया है जबकि नाराज़ गुरु पक्के 5अरकाने असेम्बली को एन पी एफ़ की इब्तेदाई रुकनीयत से मुअत्तल कर दिया है।

एन पी एफ़ के 30नाराज़ अरकाने असेम्बली में से 20ने रियासती क़ियादत में तबदीली का मुतालिबा किया है जिन्होंने गुज़िश्ता शब देमा पुर में एक इजलास मुनाक़िद करके वज़ीर-ए-सनत-ओ-कॉमर्स जी काईटो आईए को एन पी एफ़ लेजिस्लेचर पार्टी कांया लीडर मुंतख़ब करलिया और उन्हें नई हुकूमत तशकील देने का इख़तियार भी तफ़वीज़ किया गया है।

पार्टी तर्जुमान ने आज ये इत्तेला दी जबकि बाग़ीयों पर लगाम कसते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने दो वुज़रा काईटो और कोज़ोलोज़ो को काबीना से बरतरफ़ कर दिया और एन पी एफ़ की ज़ेरे क़ियादत हुकूमत को बेदखल करने के लिए साज़िश रचने के इल्ज़ाम में दीगर 5अरकाने असेम्बली को फ्रंट की इब्तेदाई रुकनीयत से मुअत्तल कर दिया।

सरकारी ज़राए ने बताया कि वज़ीर-ए-सनत-ओ-कॉमर्स काईटो आईए और वज़ीर रोड्स ऐंड बरीजस कोज़ोलोज़ो आज़वीनटो को कल रात चीफ़ मिनिस्टर ने हटा दिया है। दरीं असना पार्टी सदर ने 7बाग़ी अरकाने असेम्बली बिशमोल 2वुज़रा को डिसिप्लिन शिकनी की पादाश में पार्टी से मुअत्तल कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT