Friday , December 15 2017

चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी के भतीजे पर हमला

कोलकता

कोलकता

ज़िला मशरिक़ी मदना पुर में इतवार के दिन मुनाक़िदा एक जल्सा-ए-आम में चीफ़ मिनिस्टर ममता बनर्जी के भतीजे और रुकन पार्लियामेंट टीएमसी अभिषेक बनर्जी को जिस शख़्स ने तमांचा रसीद किया था उसकी शनाख़्त बहैसियत 25 साला दीबाशीस आचार्य मुताल्लिम इंजीनीयरिंग कॉलेज दुर्गा पुर करली गई है।

इस नौजवान के वालिद इलेक्ट्रानिक्स गुड्स सप्लायर हैं और वो तमलोक में अपनी बीवी और लड़की के साथ एक किराये के मकान में मुक़ीम हैं ताहम गुज़िश्ता 3माह से वो कनटाई में एक आर एस एस वर्कर तमिल यलब बिस्वास के मकान में क़ियाम पज़ीर था। पुलिस ने बिस्वास और इस के दोस्त सुरजीत को पूछताछ के लिए हिरासत में ले लिया है।

रुकन पार्लियामेंट को तमांचा रसीद करने के बाद आचार्य की तृणमूल कांग्रेस के कारकुनों ने ज़बरदस्त पिटाई करदी, उसे तशवीशनाक हालत में एक मुक़ामी हॉस्पिटल में शरीक करवा दिया गया है जिस के ख़िलाफ़ पुलिस ने इक़दाम-ए-क़तल का केस दर्ज करलिया है जिस के ख़िलाफ़ पुलिस ने इक़दाम-ए-क़तल का केस दर्ज करलिया है। दरीं असना अभीशक बनर्जी ने बताया कि उन्होंने हमलावर आचार्य को माफ़ कर दिया है और उसकी आजलाना सेहतयाबी के लिए नेक तमनाओं का इज़हार किया।

उन्होंने टीएमसी कारकुनों से अपील की कि रियासत भर में नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त बरक़रार रखें और सब्र-ओ-तहम्मूल से काम लें|

TOPPOPULARRECENT