Friday , May 25 2018

चीफ़ मिनिस्टर से कांग्रेस अक़ल्लीयती क़ाइदीन की मुलाक़ात

(सियासत न्यूज़)कांग्रेस पार्टी के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और उन्हें अक़ल्लीयती बहबूद(कल्याण) के बजट में इज़ाफ़ा पर मुबारकबाद पेश की ।

(सियासत न्यूज़)कांग्रेस पार्टी के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और उन्हें अक़ल्लीयती बहबूद(कल्याण) के बजट में इज़ाफ़ा पर मुबारकबाद पेश की ।

ग्रेटर हैदराबाद कांग्रेस पार्टी के क़ाइद फ़िरोज़ ख़ान की क़ियादत में वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर से कहा कि हुकूमत ने पहली मर्तबा अक़ल्लीयती बजट में 188 करोड़ का इज़ाफ़ा किया है जबकि साबिक़ (पुर्व) में हर साल 35 ता 50 करोड़ का ही इज़ाफ़ा किया गया उन्हो ने कहा कि अक़ल्लीयती बहबूद के बजट में इज़ाफ़ा के इलावा कमिशनरीयट अक़ल्लीयती बहबूद का क़ियाम ख़ुश आइंद है।

उन्हों ने कहा कि आंधरा प्रदेश मुल़्क की पहली रियासत बन चुकी है जहां अक़ल्लीयती बहबूद के लिए अलाहीदा कमिशनरीयट का क़ियाम अमल में आया ।

वफ़द ने कहा कि अक़ल्लीयती कमिशनरीयट से महकमा की कारकर्दगी बेहतर बनाने में मदद मिलेगी।बजट में इज़ाफ़ा से अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के बारे में चीफ़ मिनिस्टर की दिलचस्पी का इज़हार होता है ।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ही अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के बारे में संजीदा है और 2004 के बाद से बजट में तेज़ी से इज़ाफ़ा हुआ है। उन्हों ने बताया कि दीगर तबक़ात के मुक़ाबला अक़ल्लीयती बहबूद के लिए ज़ाइद फ़ीसद का इज़ाफ़ा दर्ज किया गया।

फ़िरोज़ ख़ान ने कहा कि रियासत में अक़ल्लीयतों की आबादी के तनासुब से बजट नाकाफ़ी है लेकिन उसे बजट में इज़ाफ़ा का आग़ाज़ कहा जा सकता है।

अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से अपील की कि असेंबली में बजट पर मुबाहिस के दौरान अक़ल्लीयती बहबूद के बजट में इज़ाफ़ा करें ।

उन्हों ने कहा कि 2013-14मैं अक़ल्लीयती बहबूद का बजट कम से कम 800 करोड़ मुख़तस(तय) किया जाना चाहीए । उन्हों ने अक़ल्लीयती इस्कीमात पर मूसिर अमल आवरी के लिए इक़दामात की अपील की।

TOPPOPULARRECENT