Monday , September 24 2018

चुनावि मुहिम से रोकने सी बी आई ने मुझे गिरफ़्तार किया

* मैं ने तमाम सवालों का इतमीनान बख़श जवाब दिया था, अदालत में जगन का बयान

* मैं ने तमाम सवालों का इतमीनान बख़श जवाब दिया था, अदालत में जगन का बयान

हैदराबाद (सियासत न्यूज़ ) मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने सी बी आई कोर्ट के ख़ुसूसी(विशेष) जज से जांच एजेंसी का मक़सद और उन पर लगाए गए इल्ज़ामों की वज़ाहत का मौक़ा देने की ख़ाहिश की।

मिस्टर जगन ने अदालत से ये दरख़ास्त करते हुए पाँच मिनट का वक़्त मांगा और जज ने उन्हें इस बात की इजाज़त दी ।उन्हों ने कहा कि इन के पार्टी के 18 उम्मीदवार उप चुनाव‌ में हिस्सा ले रहे हैं और उन की चुनावि मुहिम में मौजूदगी इंतिहाई एहमीयत की हामिल है।मुझे चुनावि मुहिम में हिस्सा लेने से रोकने के लिए सी बी आई ने गिरफ़्तार किया है मिस्टर जगन ने जज से ओर‌ कहा कि उन्हों ने सी बी आई के सवालात का इतमीनान बख़श जवाब दिया लेकिन चंद बाज़ ग़ैर वाज़िह और मुबहम सवालात के दौरान मैंने ख़ामोशी इख़तियार की थी ।

मिस्टर जगन ने कहा कि सरमाया कारी से मुताल्लिक़ सी बी आई के दावें ग़लत है और हमारी कंपनीयों में रज़ा काराना तौर पर कई लोगों ने सरमाया कारी की । उन्हों ने कहा कि जांच‌ ने साक्षी अख़बार को भी नहीं छोड़ा और इस के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई करते हुए बैंक खातों को सिल‌ करदिया ।

उन्हों ने कहा कि 10 रुपये का शेयर 350 रुपय में फ़रोख़त करना ग़लत नहीं है जबकि इनाडू ग्रुप का 100 रुपये का शेयर 5 लाख 8 हज़ार रुपये में फ़रोख़त किया गया था हालाँकि इनाडू ग्रुप नुक़्सान में चल रहा है।उन्हों ने कहा कि साक्षी चैनल मुल्क भर के टी वी चैनलों में 8 वें नंबर पर हैं ।

उन्हों ने सी बी आई के इस दावे को रद‌ कर दिया कि इन की कंपनीयों में हवाले के ज़रीये सरमाया कारी की गई । मिस्टर जगन ने ओर‌ कहा कि उन्हों ने तीन दिन की पूछगछ में सी बी आई ओहदेदारों कि पुरी पुरी मदद कि लेकिन इस के बावजूद भी उन्हें गिरफ़्तार किया गया ।

TOPPOPULARRECENT