Sunday , July 22 2018

चुनाव मंशूर पर अमल करने हुकूमत से मुतालिबा

काग़ज़नगर05 अगस्त:तेलंगाना रियासती कांग्रेस कमेटी के तर्जुमान श्रीनिवास यादव ने काग़ज़नगर का दौरा किया। काग़ज़नगर के INTUC ऑफ़िस में जलसे से मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि बरसर-ए-इक़तिदार हुकूमत सिर्फ एलानात के ज़रीये अवाम को ख़ुश कर रही है।

उनका दिल जीत लेना चाहती है। सिर्फ वादे किए जा रहे हैं, उनको अमली जामा नहीं पहनाया जा रहा है। चुनाव से पहले तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के ज़िम्मे दारान ने अवाम को सब्ज़-बाग़ दिखाते हुए झूटे वादे किए और इक़तिदार हासिल कर लिया लेकिन अब तक ना तो किसानों के क़र्ज़ाजात को माफ़ करवाया गया ना तो मुसलमानों के लिए 12% तहफ़्फुज़ात दिए गए और ना ही डबल बेडरूम मकान ग़रीब और मुस्तहिक़ अफ़राद को दिए गए।

इस से साफ़ ज़ाहिर होता हैके टी आर एस के वादे झूटे हैं। वो सिर्फ़ अवाम को अपनी तरफ़ राग़िब करने के लिए नई स्कीमों का एलान करती चली जा रही है।

श्रीनिनवास यादव ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत ने ग़रीबों को 35 लाख मकानात फ़राहम करने का एलान कर चुकी थी और 20 लाख ग़रीब अफ़राद को मकानात दे चुकी है और माबाक़ी मकानात की तामीर हनूज़ बाक़ी है लेकिन इजाज़त नहीं दी जा रही है।

उन्होंने कहा कि टी आर एस पार्टी अगर अपने रवैये में तबदीली ना लाए तो कांग्रेस पार्टी ख़ामोश नहीं बैठेगी। टी आर एस पार्टी के ज़िम्मेदारान ने चुनाव से पहले जो वादे किए थे, उन्हें पूरा करले, वर्ना आइन्दा चुनाव में अवाम ख़ुद उन्हें सबक़ सिखाएँगे और टी आर एस के ज़िम्मेदारान को इक़तिदार से हाथ धोना पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT