Thursday , January 18 2018

चुनाव में दौलत की ताक़त का मुज़ाहरा करने वालों को मुस्तर्द कर देने की अपील

हैदराबाद 17 जनवरी: तेलंगाना स्टेट इलेक्शन कमिशनर वी नागी रेड्डी ने शहरे हैदराबाद की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए बलदी चुनाव में पैसों के ज़रीये वोट हासिल करने वाले उम्मीदवारें को मुस्तर्द करने की अवाम से अपील की है।मीट दी प्रेस प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए नागी रेड्डी ने कहा कि शहर की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए नुमाइंदा शख़्सियतों का चुनाव ही शहरीयों ओ ग्रेटर हैदराबाद की तरक़्क़ी की ज़मानत होगी।

उन्होंने कहा कि चुनाव में रिश्वतख़ोरी और पैसों की तक़सीम अहम मसला है जिस पर कंट्रोल के लिए रियासती इलेक्शन कमीशन की तरफ से भी सख़्त इक़दामात उठाए जा रहे हैं मगर अवाम का इस ज़िमन में तआवुन शहर और शहरीयों दोनों की तरक़्क़ी के लिए काबिलेसताइश इक़दाम साबित होगा। वी नागी रेड्डी ने रियासती हुकूमत की तरक़्क़ीयाती इक़दामात की सताइश की ग्रेटर हैदराबाद के तरक़्क़ीयाती कामों को उन्होंने हुकूमत तेलंगाना का मिसाली इक़दाम क़रार दिया।

नागी रेड्डी ने कहा कि इलेक्शन कमीशन ने हर एक डीवीझ़न के लिए एक रिटर्निंग अफ़ीसर का तक़र्रुर अमल में लाया है ताकि बलदी चुनाव पर क़रीब से नज़र रखी जा सके।उन्होंने ऑनलाइन अपने वोटर कार्ड की जांच करने भी राय दहिंदों से अपील की।

उन्होंने कहा कि tsec.gov.in के इलावा ceotelangana.nic.in के ज़रीया अपने वोटर शिनाख़ती कार्ड की जांच की जा सकती है और पोलिंग बूथ नंबर के साथ ऑनलाइन वोटर स्लिप का भी प्रिंट आउट निकाला जा सकता है।उन्होंने राय दही के दिन अवाम को लंबी लंबी क़तारों से बचाने के लिए इस किस्म का इक़दाम उठाने की बात कही।

TOPPOPULARRECENT