Friday , November 24 2017
Home / Khaas Khabar / चूहों के काटने से शिरख़ार की मौत,तीन ओहदेदार मुअत्तल

चूहों के काटने से शिरख़ार की मौत,तीन ओहदेदार मुअत्तल

गुंटूर 28 अगस्त एक सरकारी दवाख़ाने के आई सी यू में 10 दिन के शिरख़ार की चूहों के काटने से मौत के एक दिन बाद आंध्र प्रदेश के वज़ीर-ए-सेहत के श्रीनिवास ने कहा कि ज़िम्मेदार ओहदेदारों के ख़िलाफ़ जल्द कार्रवाई की जाएगी।

उन्होंने इस बच्चे के ख़ानदान के लिए 2 लाख रुपये एक्स गरीशया का भी एलान किया। उन्होंने रियासती वज़ीर पी सुजाता रुकने पार्लियामेंट जी जिएदेव और स्पेशल सेक्रेटरी हेल्थ के साथ दवाख़ाने का दौरा करने के बाद मीडीया से बात करते हुए कहा कि जो ओहदेदार किस शिरख़ार लड़के की मौत के ज़िम्मेदार हैं उनके ख़िलाफ़ बहुत जल्द कार्रवाई की जाएगी।

वज़ीर मौसूफ़ ने मुतवफ़्फ़ी की माँ और आई सी यू में शरीक दुसरे बच्चों के वालिदैन से बातचीत की और सीनीयर डॉक्टर्स दवाख़ाने के सुपरिन्टेन्डेन्ट से भी तबादला-ए-ख़्याल किया।

रियासती हुकूमत ने कल ही इस वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म देदिया था और इस दवाख़ाने से भी रिपोर्ट तलब की थी।कलेक्टर कांति लाल डांडे की सदारत में हॉस्पिटल डे

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने तीन ओहदेदारों को मुअत्तल करने के अहकामात जारी किए। उन्होंने अपने ट्विटर पर इस बच्चे की मौत पर गहरे रंज-ओ-ग़म का इज़हार किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने सेक्रेटरी सेहत की तरफ से इस वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म देते हुए उन्हें अंदरून 48 घंटे रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी है। नायडू ने ओहदेदारों को इंतिबाह दिया कि वो आइन्दा इस तरह के वाक़ियात होने का मौक़ा फ़राहम ना करें।

 

 

TOPPOPULARRECENT