Sunday , June 24 2018

चेरयाल में माज़ुरीन की भूक हड़ताल

मुदव्वर, 12 फरवरी: क़दीम ताल्लुक़ा चेरयाल के मुख़्तलिफ़ मवाज़आत में आबाद ज़ाइद अज़ दस हज़ार जिस्मानी माज़ुरीन ने शबाना रोज़ मुल्क भर में बढ़ती हुई एशयाए ज़रुरीया की कीमतों के तनाज़ुर में जिस्मानी माज़ुरीन को फी कस दो हज़ार रुपये माहाना वज़ीफ़ा म

मुदव्वर, 12 फरवरी: क़दीम ताल्लुक़ा चेरयाल के मुख़्तलिफ़ मवाज़आत में आबाद ज़ाइद अज़ दस हज़ार जिस्मानी माज़ुरीन ने शबाना रोज़ मुल्क भर में बढ़ती हुई एशयाए ज़रुरीया की कीमतों के तनाज़ुर में जिस्मानी माज़ुरीन को फी कस दो हज़ार रुपये माहाना वज़ीफ़ा मंज़ूर करने का मुतालिबा करते हुए चेरयाल टाउन में आज से ज़ंजीरी भूक हड़ताल शुरू करदी है।

जोकि गैर मुईना मुद्दत तक मुतालिबे की मंज़ूरी तक जारी रहेगी। ज़ंजीरी भूक हड़ताल में मुदव्वर चेरयाल नरमिटा और बचनापेठ मंडलस के जिस्मानी माज़ुरीन अलेहदा अलेहदा अपनी अपनी बारी से हर ज़ोर 50 अफ़राद सुबह 8 बजे ता शाम 6 बजे तक भूक हड़ताल पर बैठेंगे।

इस मौक़े पर ज़ंजीरी भूक हड़ताल का रस्मी इफ़्तिताह अंजाम देते हुए सब इन्सपैक्टर आफ़ पुलिस चेरयाल बाबू लाल ने जिस्मानी माज़ुरीन के तमाम जायज़ मुतालिबात की भरपूर ताईद करने का ऐलान किया और तमाम मसाइल की यकसूई-ओ-मुतालिबात की मंज़ूरी के लिए पुरअमन जद्द-ओ-जहद करने का जिस्मानी माज़ुरीन को मश्वरा दिया।

TOPPOPULARRECENT