Wednesday , June 20 2018

चैंबर में फ़र्नीचर फ़राहम ना करने की शिकायत

हैदराबाद 24 दिसंबर (सियासत न्यूज़) वज़ीर हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल डाक्टर पी शंकर राव ने उन के चैंबर में फ़र्नीचर की अदम फ़राहमी के सबब ज़मीन पर बैठ कर ओहदा दारों का इजलास तलब करते हुए अनोखा एहतिजाज किया, सकरीटरीट में ये एहतिजाज मौज़ू बे

हैदराबाद 24 दिसंबर (सियासत न्यूज़) वज़ीर हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल डाक्टर पी शंकर राव ने उन के चैंबर में फ़र्नीचर की अदम फ़राहमी के सबब ज़मीन पर बैठ कर ओहदा दारों का इजलास तलब करते हुए अनोखा एहतिजाज किया, सकरीटरीट में ये एहतिजाज मौज़ू बेहस बन गया और हुकूमत हैरतज़दा हो गई। हमेशा सुर्ख़ीयों में रहने वाले डाक्टर शंकर राव अपने मुख़्तलिफ़ महिकमा जाती मसाइल-ओ-दीगर उमूर पर जायज़ा लेने ओहदा दारों का इजलास तलब किया।

इजलास में शिरकत करने वाले ओहदा दारों को इस वक़्त ताज्जुब हुआ, जब वज़ीर मौसूफ़ के चैंबर में कोई फ़र्नीचर नहीं था। पता चला है कि दो माह क़बल उन्हों ने अपना चैंबर दूसरे बलॉक में मुंतक़िल करदिया है। वो चीफ़ सैक्रेटरी को मकतूब रवाना करते हुए नया फ़र्नीचर फ़राहम करने की ख़ाहिश करचुके हैं ताहम फ़र्नीचर फ़राहमना करने पर एहतेजाजन ज़मीन पर बैठ कर इजलास तलब किया और प्रैस कान्फ़्रैंस सेख़िताब किया।

जब इस एहतिजाज के बारे में डाक्टर रावसे सवाल किया गया तो उन्हों ने कहा कि वो एहतिजाज कहां कर रहे हैं? उन्हों ने तो सिर्फ इजलास तलब किया है। चीफ़ सैक्रेटरी से उन्हें नया फ़र्नीचर फ़राहम करने की अपील करचुके हैं और कई बार याददेहानीभी करा चुके हैं, मगर आज तक इस पर अमल आवरी नहीं हुई।

TOPPOPULARRECENT