Sunday , December 17 2017

छः साला इंटिग्रेटेड बीटेक कोर्स में दाख़िले

हैदराबाद१७। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजीज़ के छः साला 6 इंटिग्रेटेड बीटेक कोर्स में दाख़िलों केलिए आलामीया जारी कर दिया गया है । दाख़िले के लिए ऐस एससी कामयाब तलबा-ए-तालिबात अहल होंगे । दरख़ा

हैदराबाद१७। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजीज़ के छः साला 6 इंटिग्रेटेड बीटेक कोर्स में दाख़िलों केलिए आलामीया जारी कर दिया गया है । दाख़िले के लिए ऐस एससी कामयाब तलबा-ए-तालिबात अहल होंगे । दरख़ास्त फॉर्म्स ऑनलाइन दाख़िल करना होगा और फ़ार्म ऑनलाइन दाख़िल करने के अमल का 25 मई से आग़ाज़ होगा । ऑनलाइन दाख़िल फॉर्म्स के प्रिंटेड फॉर्म्स की क़बूलीयत का 28 मई से आग़ाज़ होगा ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर आर वे राजा कुमार , वाइस चांसलर राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजीज़ ने कहा कि चूँकि इम्तिहानात एस एस सी के नताइज की इजराई 23 या 24 मई को मुतवक़्क़े है । इसी लिए नताइज से क़बल ही इस यूनीवर्सिटी में दाख़िलों के लिए आलामीया जारी किया जा रहा है ताकि इम्तिहानात ऐस एससी में शरीक ऐसे तलबा जो इस कोर्स में दाख़िला के ख़ाहिशमंद हूँ वो दाख़िला केलिए अपना ज़हन बना सकें । उन्हों ने बताया कि दरख़ास्तों के इदख़ाल की आख़िरी तारीख़ 16 जून 8 बजे शब होगी ।

और ऑफलाइन ( रास्त दाख़िल करने ) दरख़ास्त फ़ार्म का प्रिंट आउट भी जल्द दाख़िल करना होगा । उन्हों ने बताया कि इबतिदाई नौईयत में अहल उम्मीदवारों का इंतिख़ाब करते हुए 2 जुलाई को फ़हरिस्त जारी की जाएगी और दाख़िलों केलिए 19 और 20 जुलाई को कौंसलिंग का आग़ाज़ किया जाएगा । इलावा अज़ीं ऐसे उम्मीदवार जिन को वेटिंग लिस्ट में रखा जाएगा । इन केलिए 22 जुलाई को कौंसलिंग मुकम्मल करली जाएगी और 23 जुलाई से कोर्स के क्लासेस का बाक़ायदा आग़ाज़ होगा ।

उन्हों ने कहा कि इस कोर्स के लिए देही इलाक़ों के तलबा को अव्वलीन तर्जीह दी जाएगी । इलावा इस कोर्सेस के लिए जो उम्मीदवार ऐस एससी इमतिहानात में ज़्यादा निशानात हासिल करेंगे उन्हें मेरिट की बुनियाद पर दाख़िला दिया जाएगा । दाख़िलों के लिए दरख़ास्त फ़ार्म की क़ीमत 150 रुपय होगी । मिस्टर पी कोटेश्वर राव‌ रजिस्ट्रार और मिस्टर जी रामा कन्वीनर (एडमीशन ) राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ नॉलिज टैक्नालोजीज़ भी मौजूद थे । तफ़सीलात के लिए वेबसाइट pgukt.in पर या हेल्पलाइन नंबर 1100 बी ऐस एन ईल पर राब्ता पैदा किया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT