Saturday , December 16 2017

छत्तीसगढ़ आंधरा प्रदेश को बर्क़ी सरबराह करने तय्यार

हैदराबाद 13 फरवरी ( प्रेस नोट ) चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ डाक्टर रमन सिंह ने आज कहा कि उन की हुकूमत आंधरा प्रदेश को फ़ाज़िल बर्क़ी सरबराह करने तय्यार है । चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ से आज फेडरेशन आफ़ आंधरा प्रदेश चैंबर्स आफ़ कॉमर्स एंड इ

हैदराबाद 13 फरवरी ( प्रेस नोट ) चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ डाक्टर रमन सिंह ने आज कहा कि उन की हुकूमत आंधरा प्रदेश को फ़ाज़िल बर्क़ी सरबराह करने तय्यार है । चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ से आज फेडरेशन आफ़ आंधरा प्रदेश चैंबर्स आफ़ कॉमर्स एंड इंडस्ट्री के एक वफ़द ने मिस्टर वे इस राजू सदर की क़ियादत में मुलाक़ात की थी और उन्हें रियासत में सनअती तरक़्क़ी और हुकूमत की सनअती पालिसीयों के अलावा सरमाया कारी के मवाक़ेसे भी वाक़िफ़ करवाया था । इस वफ़द ने चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ से दरख़ास्त की थी किरियासत को फ़ाज़िल बर्क़ी सरबराह की जाय ।

डाक्टर रमन सिंह ने वफ़द को मतला किया कि छत्तीसगढ़ में फ़ाज़िल बर्क़ी मौजूद है और वो आंधरा प्रदेश को फ़राहम करने तय्यार है । इस सिलसिला में आंधरा प्रदेश से तअल्लुक़ रखने वाले सनअत कार मर्कज़ी हुकूमत से रुजूहोते हुए इस सिलसिला में नुमाइंदगी करसकते हैं ताकि आंधरा प्रदेश में बर्क़ी की क़िल्लतसे निमटा जा सके ।

मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से अगर इस सिलसिला में हिदायत दी जाती है तो फिर छत्तीसगढ़ हुकूमत आंधरा प्रदेश को फ़ाज़िल बर्क़ी की सरबराही के तअल्लुक़ से कोई मुसबत फैसला करसकती है । नायब सदर मिस्टर सिरे निवास अया देवरा अनर्जी कमेटी के सदर नशीन मिस्टर के अनील रेड्डी और दूसरे भी वफ़द में शामिल थे ।

TOPPOPULARRECENT