Saturday , August 18 2018

छत्तीसगढ़ में कांग्रेस और बी जे पी की पोस्टर वार

छत्तीसगढ़ में इंतिख़ाबी अमल हालाँकि पहले मरहला केलिए शुरू होचुका है लेकिन यहां अब कांग्रेस और बी जे पी में पोस्टर जंग शुरू होगई है। बी जे पी में जहां नरेंद्र मोदी को अहम मुक़ाम हासिल है वहीं कांग्रेस सोनिया गांधी और राहुल गांधी के क

छत्तीसगढ़ में इंतिख़ाबी अमल हालाँकि पहले मरहला केलिए शुरू होचुका है लेकिन यहां अब कांग्रेस और बी जे पी में पोस्टर जंग शुरू होगई है। बी जे पी में जहां नरेंद्र मोदी को अहम मुक़ाम हासिल है वहीं कांग्रेस सोनिया गांधी और राहुल गांधी के कट आ विट्स पर इकतिफ़ा कररही है।

पोस्टर्स में नरेंद्र मोदी को बी जे पी के सीनियर क़ाइदीन अटल बिहारी वाजपाई और एल के अडवानी के साथ दिखाया गया है जहां पार्टी वोटर्स से अपील कररही है कि हर हाल में बी जे पी को कामयाबी से हमकनार किया जाये। चाहे वो मकानात की दीवारें हों, दोकानात हों, स्कूली इमारतें हों या सड़क पर दीगर साइन बोर्डस हों, हर तरफ़ वज़ीर-ए-आला गुजरात नरेंद्र मोदी छाए हुए नज़र आरहे हैं जबकि कांग्रेस भी बी जे पी से किसी तरह कम नहीं।

कांग्रेस के तैयार करदा पोस्टर्स में सोनिया गांधी और राहुल गांधी को अहम मुक़ाम हासिल है और उन्हें छत्तीसगढ़ के दीगर मुक़ामी क़ाइदीन के साथ दिखाया गया है। कांग्रेस ने बी जे पी हुकूमत में पाए जाने वाली बदउनवानियों को निशाना बनाया है। इस मौक़ा पर छत्तीसगढ़ कांग्रेस कमेटी के तर्जुमान भवजीत दोषी ने कहा कि मुल्क में जहां जहां बी जे पी की हुकूमत है वहां बदउनवानियाँ और बद इंतिज़ामियाँ आम हैं।

छत्तीसगढ़ के बी जे पी क़ाइदीन का इस्तिदलाल है कि मोदी क़ौमी सियासत में एक नामवर क़ाइद तसव्वुर किए जाते हैं और मुक़ामी अफ़राद ख़ुसूसी तौर पर नौजवान तबक़ा उन्हें बेहद चाहता है। साबिक़ एम एलए और छत्तीसगढ़ बी जे पी के नायब सदर डाक्टर दयाराम साहू ने कहा कि मोदी जी हमारे पार्टी लीडर हैं जबकि उन्हें पार्टी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार के तौर पर भी पेश किया गया है।

उनकी तसावीर हर पोस्टर में नज़र आरही है जहां वो दीगर सीनियर क़ाइदीन और मुक़ामी सतह पर मुक़ाबला करने वाले उम्मीदवारों के साथ नज़र आरहे हैं। उन्होंने ख्याल‌ किया कि बी जे पी एसेंबली इंतिख़ाबात में ज़ाइद नशिस्तें हासिल करते हुए सीनियर क़ाइदीन बिशमोल मोदी के ज़ेर सरपरस्ती हुकूमत तशकील देगी।

TOPPOPULARRECENT