Wednesday , December 13 2017

छत्तीसगढ़ में कांग्रेस की कैलाश यात्रा का आग़ाज़

रायपुर । 6 जुलाई (पी टी आई) कांग्रेस की छत्तीसगढ़ शाख़ ने जिस के सदर नंदकुमार पटेल, दीगर कई क़ाइदीन और पार्टी कारकुन 25 मई को बिस्तर के इलाक़े में नकसलाईटस के मोहलिक हमले में अपनी जानें ज़ाए करचुके हैं, आज अपनी कैलाश यात्रा का आग़ाज़ कर दिया, ज

रायपुर । 6 जुलाई (पी टी आई) कांग्रेस की छत्तीसगढ़ शाख़ ने जिस के सदर नंदकुमार पटेल, दीगर कई क़ाइदीन और पार्टी कारकुन 25 मई को बिस्तर के इलाक़े में नकसलाईटस के मोहलिक हमले में अपनी जानें ज़ाए करचुके हैं, आज अपनी कैलाश यात्रा का आग़ाज़ कर दिया, जिसका मक़सद मक़्तूल क़ाइदीन को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करना है।

यात्रा का पहला मरहला राजिम से शुरू हुआ जो रायपुर से 45 केलो मीटर दूर है। साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर विद्याचरण शुक्ला इसी इलाक़े में सरगर्म थे। वो भी इस हमले में शदीद ज़ख़मी हुए थे और बादअज़ां ज़ख़मों से जांबर ना होसके। कल हिंद कांग्रेस के ख़ाज़िन मोती लाल वोहरा ने पार्टी के एक मक़्तूल क़ाइदीन का तक़ाबुल मुजाहिदीन आज़ादी से किया और कहा कि उनके ख़ाबों की ताबीर उसी वक़्त हासिल होगी जब बी जे पी हुकूमत को आइन्दा असेम्बली इंतेख़ाबात में शिकस्त दी जाये। मर्कज़ी वज़ीर और कारगुज़ार सदर प्रदेश कांग्रेस चरण दास मुहँ ने कहा कि पार्टी क़ाइदीन की क़ुर्बानी ज़ाया नहीं जाएगी।

TOPPOPULARRECENT