Monday , December 18 2017

छत्तीसगढ़ में 3 मुश्तबा नक्सलाइटस गिरफ़्तार

रायपुर 30 मई (पी टी आई) 3 मुश्तबा नक्सलाइटस बिशमोल एक ख़ातून को माओसट ज़ेर-ए-असर ज़िला बीजापूर (जुनूबी छत्तीसगढ़) से गिरफ़्तार कर लिया गया। पुलिस के एक सीनीयर ओहदेदार ने पी टी आई को टेलीफ़ोन पर बताया कि 24 साला चाईटी रुकन फ़ौजी प्लाटून नंब

रायपुर 30 मई (पी टी आई) 3 मुश्तबा नक्सलाइटस बिशमोल एक ख़ातून को माओसट ज़ेर-ए-असर ज़िला बीजापूर (जुनूबी छत्तीसगढ़) से गिरफ़्तार कर लिया गया। पुलिस के एक सीनीयर ओहदेदार ने पी टी आई को टेलीफ़ोन पर बताया कि 24 साला चाईटी रुकन फ़ौजी प्लाटून नंबर 25 (माओसट) और 26 साला राईनो महानदा रुकन जाटलोर (मुक़ामी कार्रवाई एस को एड) को ज़िलई पुलिस की जानिब से शुबा की बुनियाद पर गिरफ़्तार कर लिया गया।

जबकि पुलिस धानोरा इलाक़े में तिल्ला ये गर्दी कर रही थी। तफ़तीश के दौरान दोनों ने एतराफ़ किया कि वो नक्सलाइटस तहरीक में शामिल हैं। उनके ख़िलाफ़ छत्तीसगढ़ ख़ुसूसी अवामी सयान्ती क़ानून 2005 के तहत मुक़द्दमे दर्ज किए गए।

ज़िलई फ़ोर्स ने 24 साला इंदल पली गनपथ को भी मोडक पाल इलाक़े से गिरफ़्तार कर लिया। वो एक नक्सलाइट और मुबय्यना तौर पर कई जराइम बिशमोल लूट मार, आतिशज़नी और क़त्ल की कई वारदातों में शामिल‌ हैं। चंद दिन क़बल ही कांग्रेसी क़ाइदीन पर हमला करके नक्सलाइटस ने क़त्ल कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT