Tuesday , December 19 2017

जंतर मंत्र पर वजीमां की क़ियादत में धरना

वाई एस आर कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन ने अपनी पार्टी की एज़ाज़ी सदर वाई एस विजया लक्ष्मी ( वजीमां ) की क़ियादत में आज क़ौमी दार‍उल‍ हुकूमत के मारूफ़ इलाके जंतर मंत्र पर एहतेजाजी धरना का आग़ाज़ किया और आंध्र प्रदेश को मुत्तहदा रखने की ज़रूरत प

वाई एस आर कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन ने अपनी पार्टी की एज़ाज़ी सदर वाई एस विजया लक्ष्मी ( वजीमां ) की क़ियादत में आज क़ौमी दार‍उल‍ हुकूमत के मारूफ़ इलाके जंतर मंत्र पर एहतेजाजी धरना का आग़ाज़ किया और आंध्र प्रदेश को मुत्तहदा रखने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

वाई एस आर कांग्रेस के क़ाइदीन ने वजीमां की क़ियादत में पिछ्ले रोज़ मंगल को सदर जमहूरीया परनब मुकर्जी और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात करते हुए प्रदेश को मुत्तहिद रखने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया था। लेकिन वज़ीर-ए-आज़म ने वाज़िह कर दिया था कि अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के फ़ैसले को अब वापिस नहीं लिया जा सकता।

ताहम वजीमां ने आज जंतर मंत्र पर एहतेजाजी धरने से ख़िताब करते हुए आंध्र प्रदेश की तक़सीम से मुताल्लिक़ कांग्रेस वर्किंग कमेटी के फ़ैसले की सख़्त मज़म्मत की और कहा कि सदर कांग्रेस सोनीया गांधी के इस फ़ैसले से आंध्र प्रदेश के तेलुगू अवाम में तल्ख़ीयां पैदा होंगी और वो दो हिस्सों में तक़सीम होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT