Friday , December 15 2017

जकार्ता में धमाके, 5 हमला-आवर और 2 शहरी हलाक

जकार्ता 15 जनवरी:इंडोनेशिया के दारुल हुकूमत जकार्ता में स्टार बॉक्स कैफ़े और शॉपिंग इलाक़ा में दौलत इस्लामीया के हमला आवरों ने कई धमाके किए। इस के बाद पुलिस के साथ लड़ाई और फायरिंग का तबादला अमल में आया।

इस लड़ाई में 5 हमला-आवर और 2 शहरी हलाक हुए। बुलंद इमारतों से इस दहश्तगर्द कार्रवाई का ऑफ़िस में काम करने वालों ने मुशाहिदा किया। क़सर सदारत और अमेरिकी सिफ़ारतख़ाना को जाने वाली सड़कों पर पुलिस और दहश्तगरदों के दरमियान झड़प हुई। पुलिस का कहना है कि इस कार्रवाई में 5 हमला-आवर और 2 शहरी हलाक हुए हैं। इस ख़तरनाक हमले में 10 अफ़राद ज़ख़मी हुए। हालिया हफ़्तों में इंटेलिजेंसने इस तरह के हमलों के इमकानात की इत्तेला दी थी।

दौलते इस्लामीया की तरफ से बड़े हमले करने के मन्सूबों की भी पुलिस को इत्तेला दी थी लेकिन ये वाज़िह नहीं हुआ कि हमला आवरों की दुसरि टोलियां गिरफ़्तार की गई हैं या नहीं। क़सर सदारत और अमेरिकी सिफ़ारतख़ाना से थोड़ी ही दूर पेश आए इस पाँच घंटे की लड़ाई के दौरान शहरीयों को जंग का मैदान नज़र आरहा था।

2009 के बाद से इंडोनेशिया के दारुल हुकूमत जकार्ता में ये सबसे बड़ा हमला है। 2009 में दो होटलों में हमले किए गए थे जिसमें 7 अफ़राद हलाक और ज़ाइद अज़ 50 ज़ख़मी हुए थे।

TOPPOPULARRECENT