Friday , December 15 2017

जकार्ता में सैलाब, 11 हलाक, सड़कें झील में तबदील

जकार्ता 19 जनवरी (ए एफ़ पी) इंडोनेशिया के दारुल हुकूमत जकार्ता में सैलाब के नतीजा में कम से कम 11 अफ़राद हलाक हो गए। हुक्काम ने कहा है कि शहर का तिजारती ज़िला बारिश के पानी में महसूर हो चुका है जिस के बाद दारुल हुकूमत में आज दूसरे दिन भी

जकार्ता 19 जनवरी (ए एफ़ पी) इंडोनेशिया के दारुल हुकूमत जकार्ता में सैलाब के नतीजा में कम से कम 11 अफ़राद हलाक हो गए। हुक्काम ने कहा है कि शहर का तिजारती ज़िला बारिश के पानी में महसूर हो चुका है जिस के बाद दारुल हुकूमत में आज दूसरे दिन भी अफ़रातफ़री रही।

दारुल हुकूमत में गुज़िश्ता पाँच साल के दौरान ये बदतरीन सैलाब था जिस के नतीजा में 18,000 अफ़राद अपने घर छोड़कर चले गए हैं। कई अफ़राद अपनी कारों से बाहर निकल गए और मूसलाधार बारिश के दौरान रेनकोट पहन कर सड़कों पर जमा शूदा नाकारा गाड़ीयों को हटाने में मदद की। कई नाकारा गाड़ीयों को सड़क की दोनों जानिब ठहरा दिया गया था।

इंडोनेशिया में मूसलाधार बारिश अगरचे मामूल की बात है लेकिन गुज़िश्ता दो दिन से जारी बारिश के सबब इंडोनेशिया के दारुल हुकूमत के अक्सर मुक़ामात पर कमर तक पानी जमा हो गया है जिस के नतीजा में सारा इलाक़ा एक बड़े तालाब जैसा मंज़र पेश कर रहा है।

दो करोड़ की आबादी वाला ये शहर सड़कों पर ट्रैफ़िक रुकावटों के लिए पहले ही से बदनाम है लेकिन सैलाब से एक नई परेशानी पैदा हुई है।

TOPPOPULARRECENT