Sunday , December 17 2017

जगन और किरण में खु़फ़ीया मुफ़ाहमत

रियासती हुकूमत बिलख़सूस चीफ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी की ईमा पर जगन मोहन रेड्डी को जेल में पहुंचाई जा रही सहूलतों से ये बात वाज़िह हो जाती है कि जगन मोहन रेड्डी और चीफ मिनिस्टर के माबेन खु़फ़ीया मुफ़ाहमत हो चुकी है और का

रियासती हुकूमत बिलख़सूस चीफ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी की ईमा पर जगन मोहन रेड्डी को जेल में पहुंचाई जा रही सहूलतों से ये बात वाज़िह हो जाती है कि जगन मोहन रेड्डी और चीफ मिनिस्टर के माबेन खु़फ़ीया मुफ़ाहमत हो चुकी है और कांग्रेस-वो-वाई एस आर कांग्रेस मुक़ाबिल या माबाद इंतिख़ाबात एक हो जाएँगे । मिस्टर वाई राम कृष्णोडू रुक्न पोलिट ब्यूरो ने प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब के दौरान ये बात बताई ।

उन्हों ने बताया कि डायरेक्टर जनरल महाबस को 40 यौम कब्ल रवाना कर्दा मकतूब का जवाब ताहाल नहीं दिया गया और क़ानून हक़ आगही के तहत दाख़िल कर्दा दरख़ास्त पर मालूमात फ़राहम करने के लिए 15 दिसंबर तक का वक़्त तलब किया गया है । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासती हुकूमत की जानिब से फ़राहम की जाने वाली सहूलतों के बाइस वाई एस आर कांग्रेस क़ाइदीन मनमानी तौर पर जेल क़वानीन को बालाए ताक़ रखते हुए जगन से मुलाक़ात कर रहे हैं और जगन मोहन रेड्डी चंचल गुड़ा जेल से वाई एस आर कांग्रेस का दफ़्तर चला रहे हैं ।

मिस्टर वाई राम कृष्णोडू ने मज़ीद बताया कि उन्हें मौसूला इत्तिलाआत के बमूजब जगन मोहन रेड्डी के लिए जेल में अलहिदा बावर्ची का तक़र्रुर अमल में लाया गया है जो उन के लिए ही ग़िज़ाएं तैयार कर रहा है। उन्हों ने कहा कि वो बारहा इस बात का जेल हुक्काम से मुतालिबा कर चुके हैं और एक मर्तबा फिर इस का इआदा करते हैं कि जगन मोहन रेड्डी से जेल में मुलाक़ात करने वालों की फ़ेहरिस्त अलहिदा तौर पर तैयार की जाए चूँकि जेल हुक्काम की कारकर्दगी से ऐसा महसूस हो रहा है कि जेल हुक्काम जगन की जानिब से जेल को वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के दफ़्तर में तब्दील कर दीए जाने पर ख़ुश हैं।

TOPPOPULARRECENT