Wednesday , December 13 2017

जगन की गिरफ़्तारी की अफ़्वाहें ,लोटस पाउनड पर हामीयों का हुजूम

वाई ऐस आर पार्टी के सदर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी की जुबली हिलज़ में वाक़ै क़ियामगाह लोटस पाउनड पर आज उन की पार्टी के सैंकड़ों क़ाइदीन और कारकुन उस वक़्त जमा होगए जब उन्हें ये इत्तिला मिली थी कि सी बी आई की जानिब से जगन को किसी लम्हा ग

वाई ऐस आर पार्टी के सदर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी की जुबली हिलज़ में वाक़ै क़ियामगाह लोटस पाउनड पर आज उन की पार्टी के सैंकड़ों क़ाइदीन और कारकुन उस वक़्त जमा होगए जब उन्हें ये इत्तिला मिली थी कि सी बी आई की जानिब से जगन को किसी लम्हा गिरफ़्तार किया जा सकता है । बादअज़ां नशर होने वाली इस ख़बर से उन अफ़्वाहों को मिली कि जगन ने ज़िला नैलोर में हलक़ा कुव्वुर का दौरा मंसूख़ कर दिया है ।

बादअज़ां वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के सैंकड़ों क़ाइदीन और कारकुन हफ़्ता की रात से लोटस पाउनड पर जमा होगए और अपने क़ाइद के बारे में मालूमात दरयाफ़त करने के लिए बेचैन होगए । सुबह होने के बाद मज़ीद कारकुन वहां पर पहुंच गए ओर जगन ने घर से बाहर निकल कर अपने हामीयों से बातचीत करते हुए उन्हें इतमीनान दिलाया ।

लेकिन जगन के दौरा कुव्वुर की मंसूख़ी पर कोई वज़ाहत नहीं की गई । इस दौरान हुक्काम ने जगन को पूछगछ के लिए किसी भी वक़्त दस्तयाब रहने के लिए कहा था। हफ़्ता की रात हामीयों की कसीर तादाद ने जगन की रिहाइश गाह पहूंचने वाले तमाम रास्तों की नाका बंदी कर दी थी ।

TOPPOPULARRECENT