Friday , December 15 2017

जगन की मंगली कृष्णा से ताल्लुक़ात(सम्बन्ध) की तरदीद मज़हका ख़ेज़

प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की जानिब से मंगली कृष्णा से ताल्लुक़ात(सम्बन्ध) की तरदीद करने को मज़हका ख़ेज़ क़रार दिया । आज गांधी भवन में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मीड

प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की जानिब से मंगली कृष्णा से ताल्लुक़ात(सम्बन्ध) की तरदीद करने को मज़हका ख़ेज़ क़रार दिया । आज गांधी भवन में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मीडिया को ऑर्डिनेटर डाक्टर एन तुलसी रेड्डी ने ये बात बताई । इस मौक़ा पर कांग्रेस क़ाइद मिस्टर मर्तेन्जम साबिक़ रियासती वज़ीर मिसिज़ पशालीला भी मौजूद थी । उन्हों ने कहा कि जराइम पेशा अफ़राद बिलख़सूस मंगली कृष्णा से जगन के गहरे ताल्लुक़ात(सम्बन्ध) हैं अवाम को गुमराह करने के लिये जगन झूट का सहारा ले रहे हैं ।

1994 मैं मंगली कृष्णा के वालिद चिन्तल रायडू के पास देसी साख़ता बम बरामद होने पर पुलिस ने उन्हें गिरफ़्तार किया था उस वक़्त जगन ने मंगली कृष्णा और अपने दूसरे हामियों के साथ सिम्हादरी पुलिस स्टेशन पर हमला कर दिया था । उस वक़्त पुलिस ने जगन , मंगली कृष्णा और उन के वालिद के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया था । 1998 मे डाक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी के वालिद राजा रेड्डी के क़तल के बाद पली वेन्दला में जो भी गड़बड़ हुई है इस में मंगली कृष्णा मुल्ज़िम पाए गए हैं । 19 अगस्त 2011 को जगन के असासा जात(सम्पत्ती) की तहकीकात के लिये सी बी आई ने हैदराबाद में जगन के घर की तलाशी ली थी ।

तब इस के ख़िलाफ़ मंगली कृष्णा ने पली वेन्दला में एहतिजाज किया था । सूटकेस बम धमाका में कड़पा सेन्ट्रल जेल से बाहर आने के बाद मंगली कृष्णा ने कहा कि वो जगन के कट्टर हामी है इस लिये पुलिस उन्हें हिरासाँ कर रही है और इंतिक़ाम ले रही है । कांग्रेस के क़ाइद मिस्टर मर्तेन्जम ने कहा कि बाअज़ सयासी जमातों की जानिब से 18 असैंबली हलकों के ज़िमनी इंतिख़ाबात को सेमीफाइनल का नाम दिया जा रहा है । ये इलेक्शन सेमीफाइनल है ना फाईनल है सिर्फ जगन की ज़ाती मुफ़ाद परस्ती की वजह से मुनाक़िद (आयोजित) हो रहे हैं । चीफ मिनिस्टर बनने की ख़ातिर जगन तमाशा कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT