Tuesday , December 12 2017

जगन केख़िलाफ़ तहक़ीक़ात करने वाले अफ़्सर को Y ज़मुरा की सिक्योरिटी

रियास्ती हुकूमत ने सैंटर्ल ब्यूरो आफ़ इन्वेस्टिगेशन के जवाइंट डायरैक्टर मिस्टर वी वी लक्ष्मी ना रायना को Y सिक्योरिटी फ़राहम करने का फ़ैसला किया है । रियासत के बड़े एस्क़ाम बशमोल जगन के ग़ैर मह्सूब असासा जात और अबलापोरम कानक

रियास्ती हुकूमत ने सैंटर्ल ब्यूरो आफ़ इन्वेस्टिगेशन के जवाइंट डायरैक्टर मिस्टर वी वी लक्ष्मी ना रायना को Y सिक्योरिटी फ़राहम करने का फ़ैसला किया है । रियासत के बड़े एस्क़ाम बशमोल जगन के ग़ैर मह्सूब असासा जात और अबलापोरम कानकनी स्क़ाम के तहक़ीक़ाती ओहदेदार वी वी लक्ष्मी ना रायना को सिक्योरिटी फ़राहम करने के लिए मर्कज़ी हुकूमत ने रियास्ती हुकूमत को अहकामात जारी किए ।

बताया जाता है कि जगन के ग़ैर मह्सूब असासा जात केस में चार्ज शीट दाख़िल करने के बाद रियासत में मौजूदा सयासी माहौल के पेशे नज़र हुकूमत ने ये इक़दाम किया है । बावुसूक़ ज़राए ने बताया कि मर्कज़ी इंटेलिजेंस एजैंसीयों की जानिब से मर्कज़ी हुकूमत को मिस्टर लक्ष्मी ना रायना को ख़तरा लाहक़ होने की इत्तिला दी जिस के बाद उन्हें Y सिक्योरिटी फ़राहम करने का फ़ैसला किया गया है ।

मिस्टर वी वी लक्ष्मी ना रायना महाराष्ट्रा कैडर के आई पी ऐस ओहदेदार हैं और वो 2006 में सी बी आई शमूलीयत हासिल करने के बाद आंधरा पिरेश के ऐन्टी करप्शन ज़ोन के डी आई जी की हैसियत से ज़िम्मेदारी हासिल की थी और बाद अज़ां उन्हें इन्सपैक्टर जनरल पुलिस के रुतबा पर तरक़्क़ी दी गई जिस के सबब उन्हें सी बी आई का जवाइंट डायरैक्टर मुक़र्रर किया गया ।

बताया जाता है कि हुकूमत की जानिब से सिक्योरिटी फ़राहम करने फ़ैसला के बाद बुलेटप्रूफ कार फ़राहम करने के इलावा उनकी हिफ़ाज़त के लिए हमेशा दो गनमैन मौजूद रहेंगे । मिस्टर लक्ष्मी ना रायना के मकान पर सिक्योरिटी बढ़ा दी गई है ।

TOPPOPULARRECENT