Tuesday , May 22 2018

जगन केलिए खोदे गढ़े में मंत्रि खुद गिरींगे

वाई एस आर कांग्रेस ने कहा कि जगन मोहन रेड्डी के लिए हुकूमत की जानिब से खोदे गए गढ़े में रियासती मंत्रियों गिरने का दावा करते हुए हुकूमत को तमाम जी ओज़ रियासत की तरक़्क़ी के लिए जारी करने का इक़रार करने और तेलगू देशम के जाल में ना फं

वाई एस आर कांग्रेस ने कहा कि जगन मोहन रेड्डी के लिए हुकूमत की जानिब से खोदे गए गढ़े में रियासती मंत्रियों गिरने का दावा करते हुए हुकूमत को तमाम जी ओज़ रियासत की तरक़्क़ी के लिए जारी करने का इक़रार करने और तेलगू देशम के जाल में ना फंसने का मश्वरा दिया बसूरत दीगर अवाम दोनों जमातों को सबक़ सिखाने का इंतिबाह दिया ।

अगर हुकूमत पहले ही ये तस्लीम कर लेती कि ये जी औज़ रियासत की तरक़्क़ी को पेश नज़र रख कर जारी किए गए तो आज हुकूमत को क़ानूनी कशाकश का सामना करना नहीं पड़ता ताहम सिर्फ़ जगन को परेशान करने की कोशिश मंत्रियों के गले का फंदा बन रही है ।

हुकूमत हक़ायक़ को तस्लीम करने की बजाय मंत्रियों और आला ओहदेदारों को क़ानूनी इमदाद दे रही है जो जमहूरी उसूलों के मुग़ाइर है । अभी कुछ नहीं बिगड़ा । हुकूमत अपनी गलतियों का अज़ाला कर सकती है । इस को तेलगू देशम के जाल से बाहर आने की ज़रूरत है वर्ना रियासत के अवाम कांग्रेस और तेलगू देशम दोनों को सबक़ सिखाएंगे ।

TOPPOPULARRECENT