Saturday , November 18 2017
Home / Hyderabad News / जगन के साथी विजए साई रेड्डी की ज़मानत मंज़ूर

जगन के साथी विजए साई रेड्डी की ज़मानत मंज़ूर

सी बी आई की अदालत ने कड़पा के रुक्न लोक सभा वाई एस जगन मोहन रेडई से मुताल्लिक़ रिश्वत सतानी के एक मुक़द्दमा के ज़िमन में जगपती पबलीकेशनज़ के नायब सदर नशीन वी विजए साई रेड्डी को आज ज़मानत देदी । क़बल अज़ीं उन्हों ने 20 अप्रैल को हास

सी बी आई की अदालत ने कड़पा के रुक्न लोक सभा वाई एस जगन मोहन रेडई से मुताल्लिक़ रिश्वत सतानी के एक मुक़द्दमा के ज़िमन में जगपती पबलीकेशनज़ के नायब सदर नशीन वी विजए साई रेड्डी को आज ज़मानत देदी । क़बल अज़ीं उन्हों ने 20 अप्रैल को हासिल ज़मानत आन्ध्रा प्रदेश हाईकोर्ट की जानिब से मंसूख़ किए जाने के बाद 23 अप्रैल को ख़ुद सुपुर्दगी की थी ।

हाइकोर्ट ने कहा था कि इन की दरख़ास्त ज़मानत पर तेहत की अदालत अज़ सर-ए-नौ ग़ौर कर सकती है । बहस की समाअत के बाद तहत की अदालत ने बिलआख़िर आज उन की ज़मानत मंज़ूर करदी । अदालत के जज नागा मूर्ती ने ज़मानत मंज़ूर करते हुए हिदायत की कि विजए साई रेड्डी बगैर इजाज़त हैदराबाद से बाहर ना निकलें।

इन की ज़मानत के लिए 25 हज़ार रुपये के मचल्का की तकमील की गई और मसावियाना रक़म के दीगर दो मुचलके मंज़ूर किए गए । जज ने ये हिदायत भी की कि विजए साई रेड्डी अपना पासपोर्ट अदालत में महफ़ूज़ करदें और सी बी आई की जानिब से पूछगछ के मौक़ा पर हाज़िर रहें।

सी बी आई के वकील ने इस्तिदलाल पेश किया था कि रिहाई की सूरत में विजए साई रेड्डी गवाहों और सबूतों पर असर अंदाज़ होसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT