Sunday , September 23 2018

जगन को फांसी के मुतालिबे का समर्थनः सदर पी सी सी

हैदराबाद 14 अप्रैल (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने रियास्ती वज़ीर फाइनेंस ए राम नारायण रेड्डी की जानिब से जगन मोहन रेड्डी को फांसी के मुतालिबे की ताईद(समर्थन) करते हुए कहा कि इस के इलावा दूसरा कोई रास्ता नहीं

हैदराबाद 14 अप्रैल (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने रियास्ती वज़ीर फाइनेंस ए राम नारायण रेड्डी की जानिब से जगन मोहन रेड्डी को फांसी के मुतालिबे की ताईद(समर्थन) करते हुए कहा कि इस के इलावा दूसरा कोई रास्ता नहीं है।

वाज़ेह रहे कि रियास्ती वज़ीरे फाइनेंस के ख़िलाफ़ रियासत भर में वाई एस आर कांग्रेस की जानिब से एहितजाजी मुज़ाहिरे किए जा रहे हैं और उन से विज़ारत से मुस्तफ़ी होने और राज शेखर रेड्डी के अरकान ख़ानदान से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया जा रहा है।

इस सिलसिले में जब सदर प्रदेश कांग्रेस से तबादला-ए-ख़्याल किया गया तो उन्हों ने बताया कि रियास्ती वज़ीर फाइनेंस ने कोई ग़लत बात नहीं कही, जो भी कहा है दरुस्त कहा है।

सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि अवामी मसाइल के मुआमले में अप्पोज़ीशन जमातें (तेलूगूदेशम और वाई ऐस आर कांग्रेस) मगरमच्छ के आँसू बहा रही हैं, जब कि कांग्रेस हुकूमत अपनी फ़लाही स्कीमात के ज़रीया अवाम को फ़ायदा पहुंचा रही है।

उन्हों ने कहा कि बर्क़ी मसाइल के इलावा हुकूमत तमाम मसाइल हल करने में कामयाब हुई है। हुकूमत की कारकर्दगी से रियासत के अवाम मुतमइन हैं, लिहाज़ा 2014 के आम इंतिख़ाबात में कांग्रेस तीसरी मर्तबा बरसर-ए-इक्तदार आएगी।

TOPPOPULARRECENT