Friday , December 15 2017

जगन को हरासाँ-ओ-परेशान किया जा रहा है

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने जगन की सिक्योरिटी में ग़फ़लत बरतने और उन्हें हरासाँ-ओ-परेशान करने वाले सी बी आई के जवाइंट डायरैक्टर मिस्टर लक्ष्मी नारायना का नारको टेस्ट कराने का मुतालिबा क्या । आज यहां मीडिया से बात चीत करते हुए वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान मिस्टर जी रामचंद्र राव ने कहा कि जगन के ख़िलाफ़ की जाने वाली साज़िश एक एक कर के मंज़रे आम पर आरही है ।

जगन को ज़हनी तौर पर हरासाँ करने और उन की तौहीन करने के लिये पोलीस ने आम गाड़ी में उन्हें अदालत को मुंतक़िल किया है जिस की वाई एस आर कांग्रेस पार्टी सख़्त मुज़म्मत करती है । जगन आम शख़्स यह आदी कैदी नहीं है एक रुकन पार्ल्यमेंट के साथ एक पार्टी के सदर भी हैं ।

अदालत ने ख़ुद उन्हें तमाम सहूलतें फ़राहम की है जगन ने अदालत में जो भी एहतिजाज किया है वो हक़ बजानिब है । सी बी आई के तर्ज़ अमल को देख कर डाक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी के हेलीकाप्टर हादिसे पर मज़ीद शकूक बढ़ गए हैं । सी बी आई ने जगन का नारकोटेस्ट कराने की अदालत में अर्ज़ी दाख़िल की है जब कि असल में जय डी सी बी आई लक्ष्मी नारायना के नारकोटेस्ट कराने की ज़रूरत है ।

उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ वजया अम्मां की जानिब से वज़ीर आज़म को मकतूब(लेटर) रवाना करने के बावजूद डाक्टर मनमोहन सिंह की ख़ामोशी पर भी तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि इस अहम मुआमले में वज़ीर आज़म ने मकतूब(लेटर) पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करना भी मुनासिब नहीं समझा ।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान ने बाबा राम देव की चंद्रा बाबू नायडू से मुलाक़ात और करप्शन के ख़ातमे के लिये तलब की गई ताईद पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कहा कि पहले तो मुलाक़ात हैरत अंगेज़ है । दूसरी ताईद तलब करना शेर का बक्री के बच्चे से मदद तलब करने के बराबर है ।

चंद्रा बाबू नायडू ख़ुद सर ता पा बदउनवानीयों(करप्शन) में डूबे हुए हैं ना ही उन्हों ने अपने करप्शन के इल्ज़ामात से बाबा राम देव को वाक़िफ़ कराया और ना ही बाबा राम देव ने इस के बारे में मालूमात हासिल करने की कोशिश की है । दो दिन क़बल कोला कृष्णा मोहन ने चंद्रा बाबू नायडू के करप्शन का भांडा फोड़ दिया है ।

अवाम की इस से तवज्जा हटाने के लिये चंद्रा बाबू नायडू ने एक मुनज़्ज़म साज़िश के तहत बाबा राम देव को मुलाक़ात के लिये हैदराबाद तलब किया है ।।

TOPPOPULARRECENT